Rights Skrevet 1. desember 2010 #1 Del Skrevet 1. desember 2010 Det er mange som trener styrke på gymmet jeg trener på. I alle aldre. Siden jeg trener der ganske så ofte, så observerer jeg jo de andre som trener der også.. Det er mange "typer" der, men noe jeg vil presentere for dere her på skråblikk, er nemlig fenomenet BUBBLE BOYS!! En typisk bubble boy er ofte gjerne i alderen 17-20år (finnes såklart unntak, med en del eldre karer). De har nylig startet å trene, og vil selvsagt ta en "snarvei" (bol). Det som skjer er at de legger på seg latterlig mye vann i kroppen. De ser DIGRE ut, men det er jo bare VANN. De har også ofte en tendens til å gå ut med armene, som om de er 3 meter brede, og har et lite smil på lur, da de lever i den tro at de nå har verden under sine føtter. Et annet trekk er at de ofte liker å gå med t-skjorter uten "armer" - slik at de får vist mest mulig av armene som bare ser dvaskete ut.. null definisjon. Ja, de får nok noen muskler i samme sleng. For all del! Men når de skal løfte noe, så rister jeg på hodet inni meg. Til tross for at de ser store ut, løfter de INGENTING. De kommer og går. For etter noen mnd da kuren er over, vannet går ut av kroppen, styrken forsvinner (og psyken med), og ofte gjerne de musklene de fikk - så forsvinner bubble boysa i samme slengen. Levetiden på en bubble boy er da som regel 3 mnd max. BUBBLE BOYS, SOM KOMMER & GÅR - DERE FASCINERER MEG! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Porselen Skrevet 13. desember 2010 #2 Del Skrevet 13. desember 2010 Må si meg ganske enig. Jeg ser på treningsstudioet jeg går på også, der er det mange av disse gutta som kommer inn, og viser seg frem ved å gå sakte gjennom studioet, og går bak i studioet for å løfte en kilo i hver hånd (satt litt på spissen), det er faktisk noen som egentlig ikke trener noe særlig i det heletatt, bare går frem og tilbake for å vise seg frem. Skjønner virkelig ikke tankegangen bak det, og finner det veldig lite sjarmerende Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marshmallow Skrevet 15. desember 2010 #3 Del Skrevet 15. desember 2010 Hihi, det stemmer. De går fram og tilbake og drikker proteinshake, etter et kvarters halvhjertet trening. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå