Avalon Skrevet 1. desember 2010 #1 Skrevet 1. desember 2010 Disse knipeøvelsene for kvinner, jeg lurer litt på hvordan det gjøres. Aner ikke om jeg gjør det rett. Når jeg kniper følger liksom rompa med også, skal den det eller kniper jeg da på feil sted? Noen som har noen tips? Hvor skal jeg evt kjenne at jeg kniper?
Gjest Sobril Skrevet 1. desember 2010 #2 Skrevet 1. desember 2010 Neste gang du tisser så prøver du å stoppe strålen ved å knipe. Da kjenner du det tenker jeg
Gjest Armule Skrevet 1. desember 2010 #3 Skrevet 1. desember 2010 Høres ut som du gjør det rett! Rumpeballene har en tendens til å røre på seg
Gjest HunterLady Skrevet 1. desember 2010 #4 Skrevet 1. desember 2010 Du skal kjenne det i rumpa. Skal på en måte starte der, så går sammentrekningen videre til skjeden. Anbefales ikke å knipe mens man urinerer, men du kan jo prøve noen ganger slik at du vet hvordan muskler som skal brukes. Hvis du er usikker så kan du alltids kjøpe deg vaginalvekter. Da må du knipe for å holde de inne, så da er d ingen tvil om at du gjør det riktig.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå