AnonymBruker Skrevet 1. desember 2010 #1 Skrevet 1. desember 2010 Har kjøpt en sånn brunsvart farge fra Depend som jeg skal bruke til å farge bryna med. Har i utgangsspunktet gråe bryn, men ønsker å farge de brune, men ikke for mørke. Hvor lenge tror dere jeg må ha fargen på? Står 25 min på pakken men da ender jeg vel opp med svarte bryn.. SÅ lurer jeg også på: dersom jeg får en del farge liksom under brynshårene, vil det forsvinne etter 2-3dager sant?
Antlers Skrevet 5. desember 2010 #3 Skrevet 5. desember 2010 Jeg bruker denne når jeg må farge brynene mørkere de gangene jeg farger håret mørkt. 10 - 15 minutter pleier jeg å la det sitte, men glemte tiden og lot det sitte 30 minutter en gang, og da ble det nesten sort - med mye farge på huden også. Fargen forsvinner fra huden etter 2 - 4 dager. Men kjipt om man må ut av huset før det har gått 4 dager, da Når jeg passer tiden, er det ikke noe problem å unngå farge på huden. Anbefaler expressvarianten til farge av øyenvipper - det tar kun 30 sekunder, men den vanlige kremen er definitivt best til øyenbryn, siden man har kontroll på hvor mørkt det skal bli, og ikke minst at man enkelt kan tørke vekk om man ser man har bommet. Bruker du express så sitter fargen der selv om du tørker det vekk med en gang.
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2010 #4 Skrevet 5. desember 2010 Men det vil vel alltid komme farge på huden under brynshårene, tenker jeg.. Det går vel ikke an å kun få farge på brynshårene vel?
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2010 #5 Skrevet 5. desember 2010 Forresten, ble brynene mørkebrune eller lysebrune når du hadde fargen på 10-15min?
champi Skrevet 5. desember 2010 #6 Skrevet 5. desember 2010 Jeg har aldri hatt problem med at det blir farge på huden.. Og jeg klæsjer godt på, blir litt rundt om kring. Pleier å ha det på i ti minutters tid, eller så lenge jeg gidder.. Utålmodig sjel:) Blir ganske mørkebrune. lykke til:)
Antlers Skrevet 5. desember 2010 #7 Skrevet 5. desember 2010 Men det vil vel alltid komme farge på huden under brynshårene, tenker jeg.. Det går vel ikke an å kun få farge på brynshårene vel? Det spørs helt på hvordan du gjør det. Det er jo hår i veien, så det er ikke mye som kommer ned til huden. Om man alikevel får farge der, vil det se ganske naturlig ut - som litt tettere øyenbryn enn det man egentlig har Forresten, ble brynene mørkebrune eller lysebrune når du hadde fargen på 10-15min? Jeg bruker askebrun nyanse, og etter 10-15 min er det mørkere enn lysebrunt, men ikke helt mørkebrunt. Mine øyenbryn er ganske blonde i utganspunktet, da. Det kan jo ha litt å si.
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2010 #8 Skrevet 5. desember 2010 Jeg har aldri hatt problem med at det blir farge på huden.. Og jeg klæsjer godt på, blir litt rundt om kring. Pleier å ha det på i ti minutters tid, eller så lenge jeg gidder.. Utålmodig sjel:) Blir ganske mørkebrune. lykke til:) Okei Kanskje jeg bør da de på litt mindre enn 10 minutter da, så blir de ikke altfor mørke. Hvilken farge har du på brynene opprinnelig?
champi Skrevet 5. desember 2010 #9 Skrevet 5. desember 2010 Okei Kanskje jeg bør da de på litt mindre enn 10 minutter da, så blir de ikke altfor mørke. Hvilken farge har du på brynene opprinnelig? De er litt mørke fra før av.. Du kan jo bare prøve deg fram, veldig drøy denne pakken!
Perelandra Skrevet 8. desember 2010 #10 Skrevet 8. desember 2010 Jeg har farget brynene jevnlig med Depend i flere år. Gjør det ca. hver 3-4.uke. Farget brynene sist for fire dager siden. Brynene mine er helt hvite. For at de i det hele tatt synes må fargen sitte lenge, bortimot en halvtime. I tillegg er hårveksten ganske tynn, muligens en grunn til at fargen må sitte lenge. Skal jeg pynte meg bruker jeg øyenbrynsskygge i tillegg, men til daglig synes jeg farging med Depend er en god løsning. Vanligvis bruker jeg den brune fargetypen, men kjøpte nylig brunsort fordi den brune var utsolgt. Regnet derfor med å trengte kortere virketid, og lot fargen sitte i ti minutter. Resultatet var likevel altfor lyst, nesten usynlig. Påførte derfor ny farge og lot den sitte ca. 25 min. Jeg merket ingen forskjell mellom brun og brunsort, hverken for virketid eller farge på brynene. Det pleier ikke å være noe problem med at huden tar farge, bortsett fra en gang jeg prøvde express varianten. Da ble huden rundt mørk, og pakken gikk rett i søpla. Jeg synes også express-fargen var grisete å bruke og likte den dårlig. Til deg TS, vil også jeg råde deg til prøve deg forsiktig fram. La fargen virke ca. 10-15 minutter og påfør ny farge hvis du synes det ser for lyst ut. Trenger du enda mer farge så prøv deg fram med å la fargen virke i korte tidsrom til du finner riktig virketid. Siden du har mørkere bryn enn meg, trenger du sikkert ikke så lang virketid som meg heller. Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå