AnonymBruker Skrevet 1. desember 2010 #1 Skrevet 1. desember 2010 Jeg har lyst til å begynne å pynte til jul nå, men har ikke så mye pynt å skryte av... Noen som har tips til noe fint og julete jeg kan henge i vinduet? Og hvor jeg kan finne det?
loppekasse Skrevet 1. desember 2010 #2 Skrevet 1. desember 2010 Julekuler, den typen som man henger på juletreet? Hammer, spiker og litt tråd sånn at de kan henge i forskjellige høyder?
Miss moneypenny Skrevet 4. desember 2010 #3 Skrevet 4. desember 2010 Eller glasshjerter eller adventsstjerner Enig i at julekuler kan være fint ja
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2010 #4 Skrevet 4. desember 2010 Jeg har glassfigurer i et vindu. I adventstiden har jeg lilla silkebånd og bytter til rødt når jula kommer. Jeg henger flere sammen og da i ulike høyder. Julekuler er også et godt tips. Det trenger ikke å koste så mye. Ville da ha hengt mange sammen og i ulik høyde.
Hinata Skrevet 4. desember 2010 #5 Skrevet 4. desember 2010 Jeg har nettopp kjøpt meg lyslenke på ikea til 35 kr.. Er ti lys med en liten stjerne på, festes med sugekopper på vinduet, og går på batteri
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2010 #6 Skrevet 4. desember 2010 Jeg synes rett og slett litt forseggjorte snøkrystaller av papir kan være fint. Sånne man laget på barneskolen. Om man lager dem litt små og forseggjorte, så ser de ikke ut som barn har laget dem heller.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå