davis Skrevet 1. desember 2010 #1 Skrevet 1. desember 2010 Er det noen som vet om en bra bok om akrylmaling for nybegynnere? Tegner masse, men har hatt lyst å male, kan bare male med akvarel men det er jeg litt lei av nå finner ingenting. Eller er det noen som har noen tips? Tusen takk til de som gidder å svare =)
glamorous Skrevet 12. desember 2010 #3 Skrevet 12. desember 2010 http://www.bokkilden.no/SamboWeb/produkt.do?produktId=2587393
davis Skrevet 12. desember 2010 Forfatter #4 Skrevet 12. desember 2010 Det finnes nok på Panduro fant ikke på panduro verken i sverige eller i bodø =/
glamorous Skrevet 12. desember 2010 #6 Skrevet 12. desember 2010 Bare hyggelig vettu! Selv liker jeg å tegne med pastellkritt bedre enn å male. Hvis du er glad i å tegne (ikke bare male) så anbefaler jeg å prøve det!
davis Skrevet 12. desember 2010 Forfatter #7 Skrevet 12. desember 2010 Bare hyggelig vettu! Selv liker jeg å tegne med pastellkritt bedre enn å male. Hvis du er glad i å tegne (ikke bare male) så anbefaler jeg å prøve det! ^^, ja det liker jeg også kjempe godt, har brukt det masse Jeg tegner og bruker også kull og akvarell=) synes folk får så mye stilig til med akryl, så tenkte det hadde vært morro å lære seg =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå