Skins Skrevet 1. desember 2010 #1 Skrevet 1. desember 2010 Har du noen serier du bare må få med deg? Ser på så mange serier at jeg glemmer av noen avogtil - Supernatural - House - Mad Men - It's Always Sunny In Philadelphia - Whose Line Is It Anyway - Friends - Community - Skins
^^Belle^^ Skrevet 1. desember 2010 #2 Skrevet 1. desember 2010 Mine favoritter: How I Met Your Mother Sons of Anarchy Skins Friday Night Lights Greek Supernatural Weeds Entourage Cougar Town
MissStiles Skrevet 2. desember 2010 #3 Skrevet 2. desember 2010 Mine favoritter: - Heroes - Ghost Whisperer - One Tree Hill - Gossip Girl - Frustrerte Fruer - Grey`s Anatomy - Private Practise - 24
Gjest Xelle Skrevet 2. desember 2010 #4 Skrevet 2. desember 2010 -the walking dead -boardwalk empire er vel de eneste jeg følger med akkurat nå..
cilipili Skrevet 2. desember 2010 #5 Skrevet 2. desember 2010 De jeg følger med på nå er: Criminal Minds Boardwalk Empire Law And Order: SVU The Office Lie To Me Andre yndlingsserier: Arrested Development Six Feet Under The Wire The Sopranos
Sophia. Skrevet 3. desember 2010 #6 Skrevet 3. desember 2010 - Supernatural - One Tree Hill - Dexter - Criminal Minds Det er de eneste seriene jeg må få med meg.
CocoPiaf Skrevet 4. desember 2010 #7 Skrevet 4. desember 2010 - Frustrerte Fruer - Big Bang Theory - Gossip Girl - Glee - Cougar Town - Project Runway - Americas next top Model - Mad Men - Monk - The Graham Norton Show - The Simpsons - Malcholm i Midten - Friends - Jerseylicious - Top Design - Cake Boss - Cheers - Nip/Tuck - Futurama - Cold Case - The Ellen Degeneres Show - Unge Mødre - Teen Mom - 16 and Pregnant - South Park - Fashion Televition - Time Warp - Hvordan gjør de det? - Hvordan den lages - That 70's Show - Akutten - Jon and Kate plus 8 - Kate plus 8 - Søstrene Kardashian - Weeds - Sex and the City - CSI - Greys Anatomy - How I Met Your Mother - Mythbusters det er de jeg kommer på....
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2010 #8 Skrevet 4. desember 2010 De jeg må få med meg er: Grey's anatomy the walking dead stargate universe
Bloodless Skrevet 4. desember 2010 #9 Skrevet 4. desember 2010 Følger med på alt for mange serier. Dexter Criminal Minds Waking the Dead House The Mentalist How I Met Your Mother Vampire Diaries True Blood Glee Life Unexpected Being Erica
pandabear Skrevet 4. desember 2010 #10 Skrevet 4. desember 2010 Glee Gossip Girl Life unexpected csi miami
Gjest Badabing Skrevet 4. desember 2010 #12 Skrevet 4. desember 2010 -Boardwalk Empire -Generation Kill -Band of Brothers -Dexter -House -How I Met Your Mother -True Blood -Supernatural Tenkte jeg skulle begynne med 6 Feet Under og Breaking Bad etter hvert, har hørt mye bra om disse to.
-Fisken- Skrevet 4. desember 2010 #13 Skrevet 4. desember 2010 The Mentalist House Grey's anatomy Six feet under Criminal Minds
cilipili Skrevet 4. desember 2010 #14 Skrevet 4. desember 2010 Til dere som liker Boardwalk Empire, Six Feet Under osv: Dere bør absolutt se The Wire. Fantastisk serie!!
Gjest Badabing Skrevet 4. desember 2010 #15 Skrevet 4. desember 2010 Til dere som liker Boardwalk Empire, Six Feet Under osv: Dere bør absolutt se The Wire. Fantastisk serie!! Jeg har begynt på den flere ganger siden jeg har hørt så mye bra om den. Men synes den er så vanskelig å komme inn i! Kommer aldri lenger enn til episode 4.
Tiarra Skrevet 4. desember 2010 #16 Skrevet 4. desember 2010 (endret) Disse favorittene har jeg sett på: Lost Prison Break Six Feet Under Breaking Bad Disse ser jeg på nå, men de er helt ok: Gossip Girl 90210 Private Practice Disse favorittene ser jeg på nå: Dexter Grey's Anatomy Desperate Housewives The Vampire Diaries Var det jeg kunne komme på nå Å, selfølgelig How I Met Your Mother! Cougar Town of Two and Half Men ser jeg også på noen ganger:) Endret 4. desember 2010 av Tiarra
McAdams Skrevet 4. desember 2010 #17 Skrevet 4. desember 2010 Favorittserier som er ferdige: - PRISON BREAK (Yndlingsserien. Hvertfall sesong 1 og 2) - SOPRANOS - FRIENDS - SEX & THE CITY Favorittserier som holder på: - DEXTER - BROTHERS & SISTERS - TRUE BLOOD
Sunniva81 Skrevet 4. desember 2010 #18 Skrevet 4. desember 2010 Ingen spesiell favoritt egentlig.Men de jeg absolutt ser,med hensikt er; The Mentalist Grey's anatomy Criminal Minds Friends Frasier One tree hill The middle Ja, å sikkert flere hvis jeg gadd å tenke etter
Cera Skrevet 5. desember 2010 #19 Skrevet 5. desember 2010 Freaks and Geeks Firefly Desperate housewives Buffy Angel OC Vampire Diaries True Blood Home and Away Big Bang Theory
CocoPiaf Skrevet 5. desember 2010 #20 Skrevet 5. desember 2010 Følger med på alt for mange serier. Dexter Criminal Minds Waking the Dead House The Mentalist How I Met Your Mother Vampire Diaries True Blood Glee Life Unexpected Being Erica Alt for mange serier?? Les lista mi du
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå