Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Ethereal
Skrevet

Jeg har ikke så stor erfaring med foundation, bruker for det meste pudder pluss litt concealer der det trengs.

Siden jeg synes Kanebo har den beste concealeren ALL TIME, lurte jeg på om jeg skulle teste ut foundations i samme merke. Jeg vet det finnes to ulike, en som heter Cream Finish og en som heter Liquid Finish.

Har noen her inne erfaringer med en av de nevnte foundations? Er de veldig dekkende (jeg liker ikke følelsen av å ha maske på meg) og holder de lenge? Jeg har ganske tørr hud.

Eventuelt: har noen testet foundationen DiorSkin fra Dior?

Videoannonse
Annonse
Gjest Ethereal
Skrevet

Nå har jeg prøvd den, og endte opp med å kjøpe den. Den kostet 298,-, og fargen 103 warm beige passet meg perfekt. Foundationen er ganske dekkende, men jeg bruker bare litt der det trengs, og det ser ut som om huden er helt perfekt. Fargeovergangene sees ikke i det hele tatt. I tillegg gir den masse fuktighet og ser ut til å berolige min irriterte hud.

Med et tynt lag løst pudder på toppen holder det hele dagen. Uansett, i det daglige liker jeg å ha minst mulig sminke på huden, men når den er tørr, er det lurt med produkter som tilfører fuktighet.

Sminken fra Kanebo ser ut til å være veldig bra, så det er mulig at jeg må teste andre ting også, f.eks øyenskygger, rouge og leppestift. Når jeg skal ha et nytt løst pudder, blir det i hvertfall Kanebo.

Skrevet

Jeg har samme foundation som deg... men du hadde kjøpt den før jeg rakk å svare.

Liker du den MÅ du kjøpe Kanebo-pudderet også. Det som er rundt og passer i en hvit (og litt rød) boks. det er helt fantastisk!!!!

En klassiker, og et must i min sminkeveske. Snakk om silkehud!!

Gjest Ethereal
Skrevet

Det pudderet hadde jeg før, og syntes det var altfor dekkende. Men det er kommet i ny versjon nå (i fjor?), som jeg ikke har prøvd.

Skrevet

Total Finish pudderet er bra synes jeg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...