AnonymBruker Skrevet 1. desember 2010 #1 Skrevet 1. desember 2010 Jeg var tilfedigvis våken natt i dag, og da hørte jeg fotspor i snøen utenfor huset.. Jeg torte ikke kikke ut, men da jeg våknet i dag gikk jeg ut og det var fotspor inn på verandian min og ved kjellerdøren og inngangsdøren.. Fotsporene fulgte tett inntil huset og deretter ned på verandaen til naboene og rundt husene deres.. Hva er dette for noe? hvordan kan forhindre eventuelle innbrudd?
Gjest chayzi Skrevet 1. desember 2010 #2 Skrevet 1. desember 2010 Tips politiet om det, så de er på vakt? er tross alt innbrudssesong!
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2010 #4 Skrevet 1. desember 2010 Tips politiet om det, så de er på vakt? er tross alt innbrudssesong! jeg vurderte å ringe politiet i natt men jeg er redd de ikke tar dette alvorlig siden det ikke har skjedd noe enda... Men det går jo ann å ringe å si ifra.. Noen andre tips? Jeg tenkte på å henge opp en lapp å skrive at jeg vet han har vært her, men jeg vet ikke hvor mye dette hjelper:/
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2010 #5 Skrevet 1. desember 2010 Jeg var tilfedigvis våken natt i dag, og da hørte jeg fotspor i snøen utenfor huset.. Jeg torte ikke kikke ut, men da jeg våknet i dag gikk jeg ut og det var fotspor inn på verandian min og ved kjellerdøren og inngangsdøren.. Fotsporene fulgte tett inntil huset og deretter ned på verandaen til naboene og rundt husene deres.. Hva er dette for noe? hvordan kan forhindre eventuelle innbrudd? Varsle naboene og politiet om observasjoenen dine. Innbrudd kan forebygges med å feks installere alarm, eller å unngå at fristende gjenstander ligger synlig i huset. Selv fikk vi tak i alarm-klister. Har ikke alarm, men regner med det skremmer de tetteste tyvene
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2010 #6 Skrevet 1. desember 2010 Neppe! Sikker bare på utkikk etter ei villig jente...
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2010 #7 Skrevet 1. desember 2010 Da har jeg ringt politiet, og de skulle sende noen biler i natt rundt om kring i nabolaget.. Håper dette skremmer han bort!
Octavia Skrevet 1. desember 2010 #8 Skrevet 1. desember 2010 Kanskje en som liker å kikke inn til andre? Håper å se noe spennende? Vi var plaget med det da jeg var liten. Min mor hørte lyder utenfor, og opplevde å se mannen utenfor soveromsvinduet. Stjal truser fra andre nabodamer gjorde han også, når jeg tenker etter.
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2010 #9 Skrevet 1. desember 2010 Kanskje en som liker å kikke inn til andre? Håper å se noe spennende? Vi var plaget med det da jeg var liten. Min mor hørte lyder utenfor, og opplevde å se mannen utenfor soveromsvinduet. Stjal truser fra andre nabodamer gjorde han også, når jeg tenker etter. Med andre ord en psykisk utstabil mann som ikke burde gå rundt på natten.. 1
Gjest Tigress Skrevet 1. desember 2010 #10 Skrevet 1. desember 2010 Klubb han i bakhovudet med eit balltre, så er du på den sikra sida. (Sorry, er ikkje i det seriøse hjørnet i dag)
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2010 #11 Skrevet 1. desember 2010 Den tyveribanden som har herjet i andre deler av landet har nå kommet til Vestfold fylke iallefall. Flere som har blitt ranet hjemme, folk har oppdaget fremmede utenlandske menn sjekke om dørene er åpne, mens de er hjemme (!), eller bare plutselig kommet inn i stua for å unnskylde seg om at de tok feil hus når de har oppdaget at huseierne sitter i stua. Det er også menn som går rundt husene og sjekker dører og vinduer og evnt hva som kan befinne seg innendørs av verdi. Politiet i Vestfold har gått ut å sagt at dersom man ser fremmede luske rundt så skal man melde i fra, og om mulig ta bilnummeret, få med seg beskrivelse av personene og slikt.
Sugerøret Skrevet 1. desember 2010 #12 Skrevet 1. desember 2010 Ekkelt! Det kan være tyver ja eller no anna ekkelt. Ring politiet og hør med dem og muligens få noen tips (?) Her jagde vi et par sigøynere (tror jeg ) kl.03 om morningen som forsøkte å stjele barnevogner,sykler osv. Ekkelt og glad jeg hadde med vovva for de var ikke blide En annen kveld fant vi et par som lå halveis inn i slik UFF kontainer.De hadde kastet ut store mengder med klær og stakk avgårde da vi kom. Det så ut som et bomba kleshus.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå