AnonymBruker Skrevet 1. desember 2010 #1 Skrevet 1. desember 2010 Etter å ha mailet litt med en kjekk fyr har vi bestemt at vi skal treffes til helgen. Det er min første nettdating's date og jeg er kjempe bekymra for hvordan det skal gå. Vi har snakket om å gå på kafé men har ikke avtalt endelig enda. Har noen noe gode tips og råd til meg for hvordan jeg kan roe nervene og ellers få en fin date? Har mest lyst til å droppe hele greia nå når det bare er noen dager igjen :gjeiper:
Starlight Skrevet 1. desember 2010 #2 Skrevet 1. desember 2010 Etter å ha mailet litt med en kjekk fyr har vi bestemt at vi skal treffes til helgen. Det er min første nettdating's date og jeg er kjempe bekymra for hvordan det skal gå. Vi har snakket om å gå på kafé men har ikke avtalt endelig enda. Har noen noe gode tips og råd til meg for hvordan jeg kan roe nervene og ellers få en fin date? Har mest lyst til å droppe hele greia nå når det bare er noen dager igjen :gjeiper: Jeg hadde vel tatt meg et glass vin før jeg skulle møte ham, for å roe nervene, kanskje? Hadde valgt Oslo Mekaniske, koselig sted og alltid litt folk.
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2010 #4 Skrevet 1. desember 2010 Bare se på det som et møte med et nytt menneske som du skal bli kjent med. Om dere kommer godt overens er det supert, gjør dere ikke det så var det ikke "ment du be".
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå