AnonymBruker Skrevet 1. desember 2010 #1 Skrevet 1. desember 2010 Vi skal selge leilighet i Trondheim i løpet av våren -11. Er det noen som har erfaring fra gode meglere? (eller dårlige)
Gjest Uglefot Skrevet 1. desember 2010 #2 Skrevet 1. desember 2010 Jeg bodde i en leilighet som skulle selges og var litt involvert siden eieren bodde i utlandet. Benyttet MeglerOnline.For en tragisk megler. Baksnakket huseieren,var hånete,kom for sent til avtaler (visning) Vet ikke om den megleren jobber der enda men jeg tenkte med meg selv at MeglerOnline skal jeg ALDRI anbefale til noen.
flickan Skrevet 2. desember 2010 #3 Skrevet 2. desember 2010 VI har brukt Heimdal eiendomsmegling 2 ganger og er kjempefornøyd. De er veldig nøye på at alt blir gjort etter reglene, og jeg som selger føler det er en god sikkerhet. De legger ved alt mulig av opplysninger i salgsoppgaven, som du i de fleste andre tilfeller må kontakte megler for å få. En god sikkerhet både for kjøper og selger at man er sikker på at alle relevante fakta er fremlagt. Han vi brukte het Pål Morten Oxaal eller noe sånt. En kjekk ung mann uten divanykker.
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2010 #4 Skrevet 2. desember 2010 Aktiv Eiendomsmegling har jeg hatt veldig gode opplevelser med.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå