Gå til innhold

Er IT-menn sexy?

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er kvinne og har jobbet mye i IT-bransjen og min generelle oppfatning er at det finnes like mye forskjellige menn i IT-bransjen som noe annet sted. Har sett noen som er "wow" og noen som er den typiske nerden =)

Men de er like ulike som overalt annet, og normale mannfolk =)

Skrevet

Jeg har vært sammen med 2 IT menn. Begge var ganske kjekke! Men tenkte ikke noe særlig over det at de jobbet med IT begge to.

Skrevet

Tja, om ikke mannen er sexy kan det hende lønnsslippen er det! :hoho:

Neida, jeg er gift med en IT-mann som tross sine nerdetendenser er både kjekk, sexy og sosialt intelligent. De finnes. Men han har noen snåle kolleger innimellom, det skal sies.

Skrevet

Fordelingen er vel omtrent lik der som i andre bransjer.

Noen flotte typer finner du, men også de mindre pene nerdene.

Skrevet

Jeg har en "ting" for nerder, så jeg må svare ja.

• Liker 1
Skrevet

nå jobber jeg jo selv i IT, men det gjør samboeren min òg. Jeg synes jo selvfølgelig han er kjekk og sexy. :jepp: IT-mennene forandret seg mye i det siste, synes jeg da, etter å ha vært på de siste IT-konferanser. Der er det få klassiske nerder å se, mennene er kjekke, velkledde og velstelte, de aller fleste ihvertfall. Ingen briller, høyt sittende bukser og dårlige frisyrer. :fnise:

Skrevet

Ikke basert på den jeg kjenner..

Skrevet

Kjenner faktisk en del folk som jobber med eller studerer IT. Blant annet min samboer som jeg mener er veldig sexy. Ellers er det blandet drops der som andre steder.

Skrevet

De har stort potensiale, men rutete kortermet skjorte til fritid, rutete langermet skjorte på jobb, og den tragiske hårsveisen trekker ofte ned. I motsetning til RedFox81, har jeg ikke lagt merke til at dette har forandret seg så mye. Har mange venner som jobber innen IT, og flertallet ser veldig "matte og data" ut. Det hender de får seg en stilig klipp, og trekker i litt mer flatterende klær, men de faller liksom alltid tilbake til det samme gamle etter en kort periode. Når det gjelder indre kvaliteter er de som regel top notch :)

Skrevet

Noen ser bra ut, noen ser lite bra ut... Like stor spredning innen IT som innen alle andre bransjer. :)

Skrevet

Min IT-mann er i hvertfall sexy, synes jeg!

Gjest Sommertid
Skrevet

Jeg har av en eller annen grunn en liten ting for "nerder" så ja :fnise:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...