Sophie-Ann Skrevet 1. desember 2010 #1 Skrevet 1. desember 2010 Det er så mye negativt snakk om bhg og personalet, så jeg tenkte å dele flere "dagen i dag" med dere fra bhg til datteren min. Jeg ler så jeg griner her jeg sitter Måndag, ny månad og nye moglegheiter. Tematikken frå oktober held fram og vi vil lese eventyr og prøve lære oss nokre bergenske songar. I dag har det vore strålande vêr etter nokre grå og våte morgontimar. I samlinga har vi snakka litt om Halloween og at det i dag er den fyrste november. Etter dette vart Æsop sin fabel om "Skilpadda og haren" presentert for borna ved hjelp av moderne skaldekunst og trefigurar. På formiddagen, etter samling, ville dei eldre jentene vere inne, og det fekk dei lov til. Det er rimeleg å tru at det innebar damekjolar, vesker og uansvarleg springing fram og tilbake. Elles har vi prøvd å vere mest ute. Songen for dagen har omhandla ein hage og nokre plommer Sidan det har vore turdagen til M***** har borna på S***** hatt mykje plass å boltre seg i. Det kan vere at bøtter med søle og skitne spadar går av moten, men ein kan konstatere at tida ikkje er moden for det endå. Utanom produksjon av blautaskit og deltakande observasjon av søledammar, har sola lokka fram syklane og dei som venta på tur brukte gjerne fleire minuttar på å vere trafikkskilt av ymse slag. Særleg bomringen er populær, ei oppfatning som foreldre og bilistar generelt kanskje ikkje deler. Når ein gjekk lei trafikkaoset på asfalten vendte ein seg mot alternative framkomstmiddel. I den amfibiske grøne båten var det tre usedvanleg glade og gitarspelande piratar. Kaptein Sabeltann hadde tydelegvis gått på ein smell og det var difor tre Pinky'arar som stod for bemanninga. Desse var glad i spele gitar, sjølv om gitarane stundom blei ofra for ein a cappella-versjon av "Pekefinger, hvor er du?". Dei store spadane blei generelt brukt til alt anna enn det dei er bygd for, som skytevåpen, gitar eller til og med rullebrett. Har vore ein høgst ordinær kvardag. Dinosaurar i leikebilar, dinosaurar i barnevogner, dinosaurar i sofa, dinosaurar i seng. Slik kunne ein gjerne haldt på til verda gjekk tom for leikedinosaurar, S**** barnehage utgjer 85% av habitatet til dinosaurar av denne sorten. På formiddagen før turen var det puslespel og dinosaurar på S*****, og etter lunsj var det puslespel og dinosaurar på M*****. I dag tidleg, rundt halv sju, var det ein stk. våt og forblåst førskulelærar som var fast bestemt på å avlyse alle formar for uteaktivitet. Heldigvis blei det litt lettare vêr utover morgontimane og vi fekk oss då ein liten mosjonsrunde rundt om i nabolaget. Fyrst besøkte vi ballbingen, spelte litt fotball, rutsja i sklia og dissa litt. I dag var det den store "gjer det sjølv"-dagen, og borna var pent nøydde til å klare seg sjølv store delar av tida. Noko som førte til ein del kaving i å komme seg opp i dissene og dei andre leikeapparata. Sjølv om vi skal prøve å få til meir alderstilpassa turar, var det i dag ein tur for alle på S*****. På slike turar i framtida vil vi ta med minimalt av utstyr, det vil seie vogner. Formålet er at borna skal få bruke kroppen sin mest mogeleg sjølv, men ei beremeis for dei mest utslitne må det vere rom for. På turen møtte vi relativt mange huskattar, som merkeleg nok tiltrakk seg oppmerksemda til borna. I den grad kattane kom frå det med helsa i behald lyt nesten vurderast av fagpersonell. Dei såg heile ut, men det er ikkje godt å vite kva som sitt att av posttraumatisk stress og mentale plager. Verre gjekk det for ein haug med lauv som fekk omlag eit dusin born hoppande over seg. Vedkommande som raka saman blada får heller møte opp i barnehagen for kompensasjon. Sjå opp for dinosaurar i matboksar og liknande 2
Gjest Gjest Skrevet 1. desember 2010 #2 Skrevet 1. desember 2010 men sikkert "festlig" for dere som kjenner barnehagen. Kanskje forfatteren heller skulle bruke tiden til vettuge formål. Har man så god tid at man kan sette seg ned en time og skrive slikt, så går det på bekostning av andre ting i bhg. Turi 1
Frøken Blå Skrevet 1. desember 2010 #3 Skrevet 1. desember 2010 men sikkert "festlig" for dere som kjenner barnehagen. Kanskje forfatteren heller skulle bruke tiden til vettuge formål. Har man så god tid at man kan sette seg ned en time og skrive slikt, så går det på bekostning av andre ting i bhg. Turi Jeg synes det var koselig lesning jeg. Og alt kom vel ikke fra en og samme dag? Fikk inntrykk av at dette er fordelt over flere dager. Trivelig med lysglimt i hverdagen!
Gjest youlookslashy Skrevet 1. desember 2010 #4 Skrevet 1. desember 2010 Det her var jo... morsomt... Nei.
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2010 #5 Skrevet 1. desember 2010 Det her var jo... morsomt... Nei. Hvor stod det at det skulle være morsomt? Overskriften er "koselige dagen idag". Hvis du vil ha en latter så undrer jeg meg hvorfor du gikk inn her.
Rosalie Skrevet 1. desember 2010 #6 Skrevet 1. desember 2010 Jeg syns det var festlig lesing, jeg. Småhumret godt i det manglende skjeggget her jeg satt. Og jeg syns det er utrolig bra at førskolelærere en gang i blant tar seg tid til å skrive litt utfyllende til foreldrene. Hilsen frøken barnløs. 2
Sophie-Ann Skrevet 1. desember 2010 Forfatter #7 Skrevet 1. desember 2010 Jeg syns det er kjempe koselig at ped.leder skriver slik han gjør. Det viser at han er genuint opptatt av barna og har lyst til å dele alle opplevelsene med oss foreldre. Har flere historier for de som ønsker det
kaprifolen Skrevet 1. desember 2010 #8 Skrevet 1. desember 2010 (endret) Jeg vil ha flere historier! Men må nok innrømme at dette kanskje er morsomst for oss som faktisk klarer å se for oss en barnehagehverdag! Endret 1. desember 2010 av Kråkesaks 2
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2010 #9 Skrevet 1. desember 2010 Jeg vil også ha flere historier. Post gjerne en ny, eller ti, hver dag du.
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2010 #10 Skrevet 1. desember 2010 (endret) Jeg vil ha flere historier! Men må nok innrømme at dette kanskje er morsomst for oss som faktisk klarer å se for oss en barnehagehverdag! Jeg har jobbet i barnehage, men jeg så ikke humoren i det. Kanksje litt komusk at det hele var skrevet på nynorsk, men det fikk meg ikke til å le eller trekke på smilebåndet. Endret 1. desember 2010 av Kråkesaks
Gjest Emera Skrevet 1. desember 2010 #11 Skrevet 1. desember 2010 (endret) En kjempekoselig historie, var det. Endret 1. desember 2010 av Emera
Gjest Purple Haze Skrevet 1. desember 2010 #12 Skrevet 1. desember 2010 (endret) Til TS: takk for et positivt bidrag fra en barnehagehverdag Endret 1. desember 2010 av Kråkesaks 1
Gjest Silvermist Skrevet 1. desember 2010 #13 Skrevet 1. desember 2010 Jeg synes det var kjempeartig skrevet av den barnehageansatte Og jeg har hverken barn, eller noen særlig befatning med barnehager.
Mohini Skrevet 1. desember 2010 #15 Skrevet 1. desember 2010 Jeg syntes også det var kjempegøy å lese.
Gjest Blondie65 Skrevet 1. desember 2010 #16 Skrevet 1. desember 2010 Jeg synes det var kjempeartig skrevet av den barnehageansatte Og jeg har hverken barn, eller noen særlig befatning med barnehager. Helt enig!
Gjest Rosemor Skrevet 1. desember 2010 #18 Skrevet 1. desember 2010 Jeg prøvde å trekke ut et favorittavsnitt i brevet, men jeg klarte det bare ikke! Fantastisk lesing. (Og jeg venter spent på å få vite om eieren av løvhaugen har henvendt seg til barnehagen for kompensasjon... kanskje ble det neste ukes ekskursjon? )
-Ea- Skrevet 1. desember 2010 #19 Skrevet 1. desember 2010 Fantastisk lesning!!! Et supert forbilde for meg i hvert fall. Har virkelig noe å strekke meg etter der ...og har man først begynt å skrive slik, går det sikkert lettere for hver dag Skal faktisk printe det ut jeg, og lese det opp på neste ledermøte, dette er absolutt noe man kan la seg inspirere av!!!! Jeg vil også ha flere historier, og gjerne en PM om tips til hvor man kan henvende seg for å bli inspirert!!!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå