Gjest gjest mann Skrevet 1. desember 2010 #1 Skrevet 1. desember 2010 Jeg sitter med følelsen at det ble slutt mellom meg og exen min pgr av at hun ikke var helt fornøyd seksuelt og at hun muligens ikke var helt happy med størrelsen min! Vi var sammen i kun ca 1 år! Det er godt mulig det var noen andre årsaker også, men det er dessverre denne følelsen jeg sitter igjen med! Jeg ligger derimot omtrent på snittet, med 16 cm lang og 11-12 rundt, men er litt redd for at jeg ikke var tykk nok for henne og at hun savnet å føle seg "fylt opp", til tross for at jeg fikk henne engang til å komme i en stilling hun aldri hadde kommet i før med tidligere partnere!? Jeg var derimot veldig fornøyd, til tross for litt lite friksjon når hun var veldig våt, og hadde ingen problemer med å komme. Uansett, så liker jeg best å ha sex med den kvinnen jeg er glad i og det som spiller størst rolle for meg er at jenta er fornøyd, hennes kåthet gjør meg mest kåt og det er det som er viktig for min del. Men jeg er derimot blitt usikker på om mange kvinner her til lands føler det samme, etter å ha lest diverse penistråder her inne på forumet og jeg begynner seriøst å bli livredd for at jeg er litt for " tynn" for mange kvinner? Ellers derimot, så er jeg høy og mørk og veltrent, så kanskje det veier litt opp for min penis størrelse? Jeg hadde i hvert fall aldri i mitt liv vurdert å gjøre det slutt med en jente hvis hun var litt vid der nede, så lenge jeg hadde elsket jenta og hadde vært tiltrukket av henne! Jeg bekymrer meg kanskje litt unødvendig, siden jeg er innen snittet, men jeg bare hater tanken på at exen min eller eventuelt en fremtidig kjæreste skal gå rundt å ønske seg en større pikk! Men på en annne side, så er det vell kanskje greit at jeg ikke har så tykk pikk, siden jeg da kan utelukke de kvinnene som ikke elsker meg for den jeg er og har for mye fokus på penis størrelse? Uansett, jeg vet jo at flertallet av kvinner tenner på en stor penis, og bare den tanken plager meg veldig mye, må jeg ærlig innrømme!
Lavendela Skrevet 1. desember 2010 #2 Skrevet 1. desember 2010 Jeg tror ikke de fleste kvinner tenner på store peniser. Personelig foretrekker jeg en mellomting. :rødme:
Stefan Skrevet 1. desember 2010 #3 Skrevet 1. desember 2010 Jeg sitter med følelsen at det ble slutt mellom meg og exen min pgr av at hun ikke var helt fornøyd seksuelt og at hun muligens ikke var helt happy med størrelsen min! Vi var sammen i kun ca 1 år! Det er godt mulig det var noen andre årsaker også, men det er dessverre denne følelsen jeg sitter igjen med! Jeg ligger derimot omtrent på snittet, med 16 cm lang og 11-12 rundt, men er litt redd for at jeg ikke var tykk nok for henne og at hun savnet å føle seg "fylt opp", til tross for at jeg fikk henne engang til å komme i en stilling hun aldri hadde kommet i før med tidligere partnere!? Jeg var derimot veldig fornøyd, til tross for litt lite friksjon når hun var veldig våt, og hadde ingen problemer med å komme. Uansett, så liker jeg best å ha sex med den kvinnen jeg er glad i og det som spiller størst rolle for meg er at jenta er fornøyd, hennes kåthet gjør meg mest kåt og det er det som er viktig for min del. Men jeg er derimot blitt usikker på om mange kvinner her til lands føler det samme, etter å ha lest diverse penistråder her inne på forumet og jeg begynner seriøst å bli livredd for at jeg er litt for " tynn" for mange kvinner? Ellers derimot, så er jeg høy og mørk og veltrent, så kanskje det veier litt opp for min penis størrelse? Jeg hadde i hvert fall aldri i mitt liv vurdert å gjøre det slutt med en jente hvis hun var litt vid der nede, så lenge jeg hadde elsket jenta og hadde vært tiltrukket av henne! Jeg bekymrer meg kanskje litt unødvendig, siden jeg er innen snittet, men jeg bare hater tanken på at exen min eller eventuelt en fremtidig kjæreste skal gå rundt å ønske seg en større pikk! Men på en annne side, så er det vell kanskje greit at jeg ikke har så tykk pikk, siden jeg da kan utelukke de kvinnene som ikke elsker meg for den jeg er og har for mye fokus på penis størrelse? Uansett, jeg vet jo at flertallet av kvinner tenner på en stor penis, og bare den tanken plager meg veldig mye, må jeg ærlig innrømme! Du er iallefall en typisk mann. Det er typisk at helt normale menn bekymrer seg for penisstørrelsen, enda det er lengde eller tykkelse. Du er litt over snittet i lengde, og er du 12 i omkrets, ligger du helt på snittet der. Du har med andre ord ingenting å bekymre deg for. Dersom jentene ikke er fornøyde med deg, er det dem som har problemet. Forlater de deg av den grunn i stedet for å ta knipeøvelser selv, er de absolutt ikke verdt det. Penisstørrelse burde uansett ikke ha noe å si for to som er glad i hverandre.
felgen Skrevet 1. desember 2010 #4 Skrevet 1. desember 2010 Denne frykten for penisstørrelsen er i nesten alle tilfeller ubegrunnet! Så lenge du vet hvordan du skal bruke utstyret bør vel det være mer enn nok? Hadde aldri falt meg inn å bytte ut partneren fordi jeg savnet følelsen av "å bli fylt opp". jeg er sammen med en mann som ligger godt over snittet, og det skaper oftere problemer enn noe annet. Det er for eksempel veldig begrenset hva vi fysisk sett kan gjøre, fordi det fort gjør vondt. Vær fornøyd med den størrelsen du har, og gi av deg selv. Da burde du absolutt komme mer enn langt nok!
HopelessFear Skrevet 1. desember 2010 #5 Skrevet 1. desember 2010 Er det bare jeg som mener at 1 år er relativt ganske lang tid når det gjelder forhold? Uansett, du er litt over snittet, så du burde være fornøyd.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå