AnonymBruker Skrevet 30. november 2010 #1 Skrevet 30. november 2010 en ting at det er bitene kaldt der en leie å ikje vedfyr. men så trekkfullt. så d går 1000 kr på mnd for varme kjøkken å stue. hele leiliheta er vel omtrent 50 kvm. varmer ikje bad sovrom å gang. har en oljeovn. de gamle panelovna tilhører her, å virker ikke som de skal. er nysgjerrig på vifteovn tårn. på 1000 el 2000 w er desse raske med varme opp? og uten at det trekker så innihampen mye mere??
Gjest Rampunge Skrevet 1. desember 2010 #3 Skrevet 1. desember 2010 (endret) Med tanke på strømutgifter burde du holde deg langt unna vifteovn. Varmen kommer kanskje umiddelbart, men du er nødt til å være tilstede i rommet du bruker dette apparatet, da det kan være meget brannfarlig. Endret 1. desember 2010 av Rampunge
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2010 #4 Skrevet 1. desember 2010 Med disse dagers hoye strømpriser vil jeg anta det er oljeovnen. Dog avhengig av hva du må betale eller har betalt for fyringsoljen, per liter altså. Men si meg, hvor har du lært å skrive slik?
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2010 #5 Skrevet 1. desember 2010 ser ikke t sm jeg blir klokere. ey du med popcornet. hva mente du med hvor lært å skrive hva? er det så ille? gjør så godt jeg kan
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2010 #6 Skrevet 2. desember 2010 Altså, det vil ikke bli noe forskjell i pris hvis du skal varme opp det samme rommet, men samme forutsetninger, til samme temperatur. Det vil kreve samme antall Watt uansett hvilken ovn du bruker, og altså trekke nøyaktig like mye strøm.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå