AnonymBruker Skrevet 30. november 2010 #1 Del Skrevet 30. november 2010 Noen som har det for fet hudtype?Jeg er nå skuffet over alle mineral foundations da de ikke dekker kvisene mine.Jeg ser helt jævlig ut med mineral sminke.Jeg vet at det er det beste for uren hud,men det bare funker ikke. Er clinique noe bra? Hjelp meg dette er håpløst. :tristbla: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. november 2010 #2 Del Skrevet 30. november 2010 Nå plages ikke jeg noe mye med kviser men har derimot fet og fuktfattig hud. Bruker clinique foundation oilfree og synes den er super! Husker jeg kjøpte sånn mineralpudder engang og huden min ble helt jævlig.Tør ikke prøve mineral makeup noe mer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. november 2010 #3 Del Skrevet 30. november 2010 Nå plages ikke jeg noe mye med kviser men har derimot fet og fuktfattig hud. Bruker clinique foundation oilfree og synes den er super! Husker jeg kjøpte sånn mineralpudder engang og huden min ble helt jævlig.Tør ikke prøve mineral makeup noe mer. Dekker de bra uten å være shiny.Jeg prøvde en fra dior den var helt jævlig ansiktet skinte som bare det.Hev 400 kr rett i søpla. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MonThe Skrevet 8. desember 2010 #4 Del Skrevet 8. desember 2010 Jeg har denne fra Clinique , http://www.clinique.com/product/CATEGORY4900/PROD541/Makeup/Foundations/index.tmpl Har brukt den i to år, og er veldig fornøyd. Jeg har tidligere slitt med kviser og uren hud etter å ha brukt foundation -- dette skjer ikke med denne! Den dekker bra, har en god konsistens, og gir en pen finish!Absolutt å abefale! Bruker i tilegg blush/solpudder fra Clinique også, da disse heller ikke tetter porene! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2010 #5 Del Skrevet 8. desember 2010 Ingen erfaring med clinique, men jeg har og kviser, og reagerer på mineral-sminke. Jeg annbefaler Lancome Teint Idole. Den er oljefri, og gir matt resultat, og dekker forholdsvis godt, og sitter lenge. Negativt er prisen (380 tror jeg) og at den er litt i overkant mye parfymert. Men de positive sidene er så positive at jeg kan leve med det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Uglefot Skrevet 8. desember 2010 #6 Del Skrevet 8. desember 2010 Jeg har denne fra Clinique , http://www.clinique.com/product/CATEGORY4900/PROD541/Makeup/Foundations/index.tmpl Har brukt den i to år, og er veldig fornøyd. Jeg har tidligere slitt med kviser og uren hud etter å ha brukt foundation -- dette skjer ikke med denne! Den dekker bra, har en god konsistens, og gir en pen finish!Absolutt å abefale! Bruker i tilegg blush/solpudder fra Clinique også, da disse heller ikke tetter porene! Denne bruker jeg også,er veldig fornøyd. Synes den matter ned huden bra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå