Gå til innhold

Haha,jeg oppdaga noe gøy

Anbefalte innlegg

Skrevet

At,når jeg tisser (på do ja) så kan jeg høre tissestrømmen som går igjennom røret under gulvet. Så om jeg tisser kniper tisser kniper tisser kniper så hører jeg sviiisj.....sviiiiisj.....sviiiiisj....

Så mye gøy man kan ha det (på badet..)

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

:fnise: moro

du kan sitte og "jamme" litt musikk !

Skrevet (endret)

:skratte:

Du er ganske morsom, du Uglefot, på den måten får man trent lukkemuskelen til urinrøret :ler:

Endret av meridian
Skrevet

Så rar do du har, da? Bor du på landet, eller? Her kommer ikke noe ned i rørene før jeg trekker ned.

Skrevet

Så rar do du har, da? Bor du på landet, eller? Her kommer ikke noe ned i rørene før jeg trekker ned.

Ikke her heller. :sukk:

Skrevet

Hehehehehe :skratte: morro

Skrevet

huff, så trist :sukk:

:fnise:

Skrevet

huff, så trist :sukk:

:fnise:

Ja, jeg vurderer å flytte.

Gjest Uglefot
Skrevet

Kjedelig dass dere har da,kom hit da vel! Plass til flere på ringen her :flekke:

• Liker 1
Skrevet

Moderator!

Kan det være en idé å flette denne her med julebrustråden?

Gjest Uglefot
Skrevet

Moderator!

Kan det være en idé å flette denne her med julebrustråden?

Hø? Fordi da skal vi alle sitte på ringen og drikke julebrus og la det strømme fritt med svisjende-julemelodier i rørene? :regn:

• Liker 1
Skrevet

Hø? Fordi da skal vi alle sitte på ringen og drikke julebrus og la det strømme fritt med svisjende-julemelodier i rørene? :regn:

Herlig!! :skratte:

Skrevet

Ikke jeg. Jeg foretrekker ståplass.

Aprompos julemelodier, så går det an å bruke mange glass, fylle dem ulikt, og slå på dem. Da kan vi spille "Du gyldne sildrende skvett, goddag", og andre gulesanger. :fisk:

• Liker 1
Skrevet

Aprompos julemelodier, så går det an å bruke mange glass, fylle dem ulikt, og slå på dem. Da kan vi spille "Du gyldne sildrende skvett, goddag", og andre gulesanger. :fisk:

:rulle:

Gjest Uglefot
Skrevet

Eg eplenektar å bruke raud julebrus,det gir ikkje heilt den goda gamaldagse klangen i glaset!

Skrevet

Kjedelig dass dere har da,kom hit da vel! Plass til flere på ringen her :flekke:

Jeg kommer!

:reise:

Skrevet
Jeg kommer!
:duskedame::danse: Grisejente! :danse::duskedame:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...