fruBeist Skrevet 1. desember 2010 #21 Del Skrevet 1. desember 2010 Fant hverandre på nett. Ca en måneds kontakt på nett, sms og et par telefonsamtaler. Havna til køys noen timer etter første møte IRL. ...men vi ble da gift lell :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonym Skrevet 1. desember 2010 #22 Del Skrevet 1. desember 2010 Fant hverandre på nett. Ca en måneds kontakt på nett, sms og et par telefonsamtaler. Havna til køys noen timer etter første møte IRL. ...men vi ble da gift lell :rødme: Hehe, det er jo godt å høre da, at dere ble gift Det er vel ingen fasit på det her, man får vel bare følge magefølelsen rett og slett. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2010 #23 Del Skrevet 1. desember 2010 ...men jeg fikk da i alle fall litt pulings ut av det"... Treffer dere en som er brukanes, så stikker han ikke etter første date, han blir. Stikker de etter første date, hadde de gjort det uansett.På det første utsagnet der kan jeg si at: jeg er ikke sånn. Å få meg litt "pulings", er et begrep og en aktivitet som ikke jeg er tiltrukket av. Noe lettvint kjøtt i forbifarten? Neitakk, jeg står over. Skjønner ikke hvorfor folk har sånn hastverk. Går det ikke an å bli kjent med hverandre selv på tre-fire dater først, uten at en må til sengs og gjøre alt på en gang. Man kan da kjenne på lysta og spare litt opp til senere, og altså bli litt kjent med hverandre først? Det er ikke negativt i det hele tatt. Treffer dere noen som er av kvalitet, så stikker h*n ikke uansett - h*n blir! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Airi Skrevet 1. desember 2010 #24 Del Skrevet 1. desember 2010 På det første utsagnet der kan jeg si at: jeg er ikke sånn. Å få meg litt "pulings", er et begrep og en aktivitet som ikke jeg er tiltrukket av. Noe lettvint kjøtt i forbifarten? Neitakk, jeg står over. Skjønner ikke hvorfor folk har sånn hastverk. Går det ikke an å bli kjent med hverandre selv på tre-fire dater først, uten at en må til sengs og gjøre alt på en gang. Man kan da kjenne på lysta og spare litt opp til senere, og altså bli litt kjent med hverandre først? Det er ikke negativt i det hele tatt. Treffer dere noen som er av kvalitet, så stikker h*n ikke uansett - h*n blir! Spørmålet er når det liksom er akseptert å ha sex, det er ikke noe det finnes en mal på. Svaret er selvsagt når man vil. Om det er på første date, hvorfor ikke ta det på første date? Om det så viser seg at det ikke var noe å bygge på, så trenger man ikke å sitte igjen og føle at man har gjort et gedigent feilgrep. Begge ville, og forhåpentligvis var det en hyggelig opplevelse. Ikke noe å gå rundt å plages over. Det er ikke noe negativt med å vente, om det er det en føler for. Om du derimot bare går rundt og lurer på når alle andre vil definere det som OK, er det bare tåpelig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2010 #25 Del Skrevet 1. desember 2010 Nettopp. En gjør det når en vil, og ferdig med den saken. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå