Gå til innhold

Dating - sex første gang

Gjest Anonym1538

Anbefalte innlegg

Gjest Anonym1538

Når er det "normalt" å ha sex for første gang når man dater?

Man bør vel ikke hoppe til sengs første kvelden, kanskje ikke andre eller tredje heller??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Her inne vil du sannsynligvis få høre at du er en sinke om du venter til tredje daten. Men du må bare vente til det er riktig for deg og den aktuelle partneren. Spiller vel ingen rolle hva som er "normalt"? For min egen del skal jeg kjenne en partner godt, og det skjer ikke på en håndfull dater.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke hva som er normalt jeg. Kommer vel litt an på settingen. Jeg og min date hadde sex etter 3. møte, men da hadde vi vært ute på byen. Hadde sex flere ganger etter det også etter en fuktig kveld. Men tok flere uker før vi hadde sex i edru tilstand.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest brutal_mann

Når er det "normalt" å ha sex for første gang når man dater?

Man bør vel ikke hoppe til sengs første kvelden, kanskje ikke andre eller tredje heller??

Når en er kåt. Det med antall ganger er bare tullete å henge seg opp i.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her inne vil du sannsynligvis få høre at du er en sinke om du venter til tredje daten. Men du må bare vente til det er riktig for deg og den aktuelle partneren. Spiller vel ingen rolle hva som er "normalt"? For min egen del skal jeg kjenne en partner godt, og det skjer ikke på en håndfull dater.

Ja, fått høre av enkelte venninner at man ikke skal vente til lenger enn max den tredje. Men jeg har venninner som har hoppet til sengs første daten, og ikke hørt noe mer fra dem siden. Er vel ikke noe fasit, ta det som det kommer vil jeg tro.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja, det er vel alt etter som? Mange av mine venner mener man bør vente en stund med å ha sex slik at man kjenner hverandre, jeg er ikke så sikker på det. Jeg kan ikke inngå et forhold til en jeg ikke vet om jeg matcher seksuelt. Kjære og jeg hadde sex fjerde gang vi møtes eller noe, og det var helt greit egentlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Når en er kåt. Det med antall ganger er bare tullete å henge seg opp i.

Man kan jo bli kåt på første date, men man er kanskje litt lett på tråden hvis man har sex samme kveld??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, fått høre av enkelte venninner at man ikke skal vente til lenger enn max den tredje.

Håper du ikke hører på sånt tull? Hva skulle begrunnelsen være for det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man kan jo bli kåt på første date, men man er kanskje litt lett på tråden hvis man har sex samme kveld??

Bullshit. Begge vil, hvorfor gå rundt og late som man er tilbakeholden?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest brutal_mann

Nei, det betyr at en har egne meninger og ikke er redd for dem. Hvorfor skal verden rundt bestemme ens egen nytelse?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper du ikke hører på sånt tull? Hva skulle begrunnelsen være for det?

Begrunnelsen var at gutten ikke skulle gå lei av å bare holde hånd, hehe... Nei, hører ikke på det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg syns en burde vente litt om en ikke kjenner personen så godt fra før. (f.eks. nettdating.) Om en kjenner personen så er det bare å kjøre på.

Jeg møtte kjæresten gjennom nettdating. Vi gikk i seng den fjerde gangen, tror jeg. Men vi snakket i over en måned før den første daten og følte en gnist.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, det betyr at en har egne meninger og ikke er redd for dem. Hvorfor skal verden rundt bestemme ens egen nytelse?

Joa, du har vel et poeng. Men har hatt noen venninner som ikke har hørt noe mer fra fyren etter å hatt sex første date. De føler seg litt brukt på en måte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Begrunnelsen var at gutten ikke skulle gå lei av å bare holde hånd, hehe... Nei, hører ikke på det.

Det er bra, for hvis han går lei av å holde hånd etter tre dater er det ikke noe håp for et seriøst forhold i hvert fall :sjenert:

Jeg ville vel strengt tatt ikke holdt hender etter tre dater heller, sannsynligvis.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest brutal_mann

Joa, du har vel et poeng. Men har hatt noen venninner som ikke har hørt noe mer fra fyren etter å hatt sex første date. De føler seg litt brukt på en måte.

Tja... Hvorfor bruker ikke de han i samme slengen da? Mye lettere. Slutt å være så pripne. Pul og nyt det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis dere jentene bare kunne slutte å ha så mye skamfølelse, og heller tenke "his los, men jeg fikk da i alle fall litt pulings ut av det", tror jeg dere hadde hatt det mye bedre med dere selv. Det er faktisk så enkelt, ikke noe "lettere sagt en gjort".

Treffer dere en som er brukanes, så stikker han ikke etter første date, han blir. Stikker de etter første date, hadde de gjort det uansett.

Og ja, jeg hadde sex med kjæresten min så fort jeg fikk sjansen.

Endret av Airi
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tja... Hvorfor bruker ikke de han i samme slengen da? Mye lettere. Slutt å være så pripne. Pul og nyt det!

Just do me, sier nå jeg :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Just do me, sier nå jeg :nigo:

Hehe, jeg har nevnt det for dem, hvorfor ikke bruke gutta slik de bruker jenter? Hva er forskjellen? Men jeg fikk bare stygge og lettere oppgitte blikk tilbake. Jaja.... Jo, har man lyst har man lov....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, jeg har nevnt det for dem, hvorfor ikke bruke gutta slik de bruker jenter? Hva er forskjellen? Men jeg fikk bare stygge og lettere oppgitte blikk tilbake. Jaja.... Jo, har man lyst har man lov....

Hvis de vil framstille seg som offer, får de vel bare ha lov...

Endret av Airi
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis de vil framstille seg som offer, får de vel bra ha lov...

Enig. Man må stå for sine egne valg. Har sagt til dem at man ikke MÅ ligge med dem første kvelden, at de likevel gjør det og griner etterpå får de bare ta.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...