Gå til innhold

Gode grunner til å være kvinne

Fremhevede innlegg

Gjest SmurfeLurfen
Skrevet

Hei!

Leter litt etter en liste med punkter om hvorfor det er best å være kvinne (i forhold til mann da).

Leste en gang en liste der det bl.a. sto at kvinner fikk gå først av Titanic og man slipper å få hår på ryggen bl.a.

Men finner den ikke igjen.

Synes bare det var litt artig :)

Men mannfolk er kule, de også ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

:)

Det beste ved å være kvinne framfor mann?

- Vi kan bære fram barn...helt fantastisk!

- Vi slipper skjegg!

- Vi slipper mye søl når vi onanerer og kan ta en kjapp en på null komma niks! :lur:

- Vi slipper å skjule følelser

Det beste ved å være mann, da? Her er noen punkter: ;)

- De trenger ikke å tenke på hva de skal ha på seg i selskaper; dressen er alltid parat

- De slipper mensen!

- De kan stå og urinere bak et tre...;)

:)

Skrevet

En kvinne trenger ikke bekymre seg over at det kan komme en fremmed å si at de er barnet deres. Eller det kan skje, men det vet i alle fall at de har et barn.

Skrevet (endret)

Den største fordelen for menn: De slipper å gå gravide og de blir ikke hjernevasket med amme-propaganda.

Endret av SmallTalk
Skrevet

Det beste jeg har opplevd med å være kvinne er å gå gravid og etter ni måneder føde! :)

Skrevet

Hei!

Leter litt etter en liste med punkter om hvorfor det er best å være kvinne (i forhold til mann da).

Leste en gang en liste der det bl.a. sto at kvinner fikk gå først av Titanic og man slipper å få hår på ryggen bl.a.

Men finner den ikke igjen.

Synes bare det var litt artig :)

Men mannfolk er kule, de også ;)

På sex , dating og sjekke markedet er det en STOR fordel å være kvinne . Møter bare - JA og vennlighet overalt , og tilbud overalt . Det er noe av det hyggeligste med å være kvinne syns jeg . : ) Menn er så enkle og lett å omgås .

Syns så synd i menn , ( hetrofile menn ) som må omgås kvinner . Kvinner er jo så vanskelige å omgås har jeg skjønt på dem . Må være fryktelig frustrerende for menn å forstå og skjønne seg på " kvinnen " .I hvertfall et stort flertall av dem .Men som sagt , enkle kvinner finnes også , likeså en del vanskelige menn .

Skrevet

Det beste jeg har opplevd med å være kvinne er å gå gravid og etter ni måneder føde! :)

Hmm ja det kan jeg være enig i selv om jeg ikke har opplevd det. Faren er jo bare tilskuer. Jeg kan godt tenke meg at det er en helt spesiell opplevelse å kjenne barnet vokse inni seg og så føde. Mor og barn har liksom en helt unik connection.

Skrevet

Den største fordelen for menn: De slipper å gå gravide og de blir ikke hjernevasket med amme-propaganda.

Hvorfor vil du bli mor idet hele tatt? Du vil ikke bære det fram og du vil ikke gi det det beste det kan få: morsmelk. :roll:

Gjest Applecore
Skrevet

"Gode grunner til å være kvinne" er en litt merkelig formulering, synes jeg...

Høres ut som om man har et valg... :gjeiper:

Men, positive ting ved å være kvinne er f.eks at:

Vi har pupper!

Vi har et veldig stort utvalg når det gjelder klesstil, og vi kan bevege oss langt inn på det maskuline området uten at noen synes det er rart.

Og vi er ikke nødt til å ha på slips i formelle settinger på varme sommerdager :P

Vi har ikke testikler, og blir derfor ikke liggende skrikende/gråtende/spyende i fosterstilling på bakken om noen sparker oss mellom bena.

Det finnes begrep som f.eks "Damene først".

Vi får skryt om vi gjør typiske "gutteting"

Gjest fiskebolla
Skrevet

Dere spiser så lite så der er mye penger spart på mat!

Skrevet

Damer kan stå naken forran et kamera og fortsatt se både bra, kul og sexy ut. Faktisk så trenger de ikke å stå forran kameraet heller.

Gjest SmurfeLurfen
Skrevet

TS her:

Men det er ingen som har den ferdig listen, der det bla sto at "vi fikk først gå av Titanic, slipper å få hår på ryggen?" Og noen flere.

Skrevet

+ en kvinne kan med knusende ro få være sårbar i hverdagen

skjer det noe skal alltid kvinner (og barn) reddes først

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...