AnonymBruker Skrevet 30. november 2010 #1 Del Skrevet 30. november 2010 Jeg kom over denne nettbutikken, og så endel ting som nok vil falle godt i smak hos mine kjære (han elsker gadgets), men er litt skeptisk til å bestille fra butikker jeg ikke kjenner. Noen som kjenner denne butikken og som kan fortelle om erfaringene sine? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. november 2010 #2 Del Skrevet 30. november 2010 Bestilte til rundt 400kr på søndag, og pakken ble sendt mandag morgen. Regner med den ankommer i morgen. So far so good. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kroppen Skrevet 30. november 2010 #3 Del Skrevet 30. november 2010 fikk pakken min der i fra i går faktisk. :D det er ikke noe tull der. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
La Guapa Skrevet 1. desember 2010 #4 Del Skrevet 1. desember 2010 Jeg har også bestillt fra dem og var veldig fornøyd! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå