Gå til innhold

Trenger hjelp med å finne materialer

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hey, første gang jeg poster her inne men håpte at noen kunne hjelpe meg. Fant noen fine papirroser som jeg hadde lyst å lage http: //www.ehow.com/video_2370678_make-paper-rose-valentine_s-day.html

Problemet er at jeg vet ikke hva de grønne stengene heter på norsk eller hvor jeg kan få tak i dem. Og er det silkepapir hun bruker? Hun sier tissue-paper men vet ikke hvor jeg kan finne snytepapir som ser sånn ut.

All hjelp settes veldig pris på :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Takker så mye :) Noen ide hvilken type papir det er hun bruker? Tror du servietter ville fungert?

• 2 uker senere...
Skrevet

Fant helt tilfeldig noe som het krepp-papir rett ved disse piperenserne og prøvde me det, funket veldig bra :) Litt stress å få alt i samme størrelse men fungerte fint, var ganske "mykt" papir.

Skrevet

Hallo alle sammen! Jeg har et problem- jeg har studert norsk i det russiske universitet, men jeg hadde ikke en gang en mulighet til å snakke med nordmenn, hvis dere kunne bare si meg hva jeg skal gjøre eller hvor jeg skal gå for å snakke...Kanskje er det noen som har tid for å riste litt(fordi da jeg skriver i beskjentskapsforum- skrev der bare menn som ville "hot russian girl and other things.." så var det ikke så huggelig..

Jeg er meget takknemlig for svaret=)

Skrevet

Hallo alle sammen! Jeg har et problem- jeg har studert norsk i det russiske universitet, men jeg hadde ikke en gang en mulighet til å snakke med nordmenn, hvis dere kunne bare si meg hva jeg skal gjøre eller hvor jeg skal gå for å snakke...Kanskje er det noen som har tid for å riste litt(fordi da jeg skriver i beskjentskapsforum- skrev der bare menn som ville "hot russian girl and other things.." så var det ikke så huggelig..

Jeg er meget takknemlig for svaret=)

Hei! Jeg tror at det kanskje er best om du lager deg en dagbok? Der kan du snakke om alt og ingenting med de som titter innom :)

Hva mener du med "riste litt"? :klø:

jeg skjønner at du ikke synes det er så hyggelig med tullinger som etterlyser "hot russian girls and other things", og jeg tror ikke det blir et problem på dette forumet. Velkommen skal du være :)

Her er en link til de generelle dagbøkene

http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showforum=63

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...