AnonymBruker Skrevet 30. november 2010 #1 Skrevet 30. november 2010 Høres sikkert litt rart ut, men er det noen andre her som spiser babymat (de på glass) som erstatning for noen av måltidene utover dagen? Er det usunt? Ok å spise når man vil ned i vekt?
AnonymBruker Skrevet 30. november 2010 #2 Skrevet 30. november 2010 Blerk.. Husker jeg måtte spise det da jeg hadde kyssesyken. Men har hørt om mennesker som bruker det som diett, kan neppe være særlig bra eller gøy.
madison rose Skrevet 30. november 2010 #3 Skrevet 30. november 2010 jeg brukte å spise en type babymat på glass fram til jeg var ca. 15 år. fikk plutselig lyst på det her om dagen, og prøvde å leite etter min favoritt, men fant den ikke. glassene ser annerledes ut enn de gjorde for 6-7 år siden, men jeg tror det er samme merke. husker ikke hva favoritten min het, men tror det var "kjøtt og grønnsaker" eller noe i den dur. noen som vet hva jeg snakker om? finnes den ennå?
LamaLover Skrevet 2. desember 2010 #4 Skrevet 2. desember 2010 Det hender jeg spiser babymat på glass, ja^^ Men det holder ikke med ett glass som et helt måltid:o Så spiser det i tillegg til noe annet. Men det er fordi det er godt, enkelt og ganske sunt (i forhold til mye annet). Men det er lurt å krydre det litt, hvis ikke kan det bli noget kjedelig;) Selv foretrekker jeg lasagne, ris og kylling-gryte, kalkun og potet og biff stroganof. nomnom:3
Christina_ Skrevet 2. desember 2010 #5 Skrevet 2. desember 2010 Når jeg gikk på ungdomsskolen var det noen som spiste det fordi de syntes det var så godt, og billig. De spiste det ofte til erstatning for lunsj. Ikke har jeg forstått meg på dem fordi jeg blir ikke mett av et sånt glass.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå