AnonymBruker Skrevet 30. november 2010 #1 Del Skrevet 30. november 2010 Ok, nå har jeg truffet en knallbra jente. Vi er begge i midten av 20-årene, og har en veldig bra connection. Vi har møttes en del ganger, og snakker sammen omtrent daglig over nett. Problemet er bare hennes uttalte ønske om å være singel (hun er relativt nysingel), selv om hun samtidig hinter til at hun jo "eeegentlig er kjærestejente...". Jeg vil gjerne oppnå noe med denne jenta, men vet ikke helt hvordan jeg bør gå fram for å få det til. Hun vet at jeg er interessert i mer, og hun har selv sagt at vi har en bra connection... Bør jeg bare holde meg på avstand og vente til hun finner ut av ting, eller gjøre det helt klart for henne at hun ikke blir kvitt meg så lett? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tidssone Skrevet 30. november 2010 #2 Del Skrevet 30. november 2010 Du får nesten bare stole på det hun sier, eller spørre henne nærmere om hun vil være singel eller kjæreste. Kan tenke meg at hun er singel, vil ha en kjæreste, men at den kjæresten ikke innebærer deg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2010 #3 Del Skrevet 4. desember 2010 Jeg tror det er best å holde deg på avstand. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest tronder Skrevet 4. desember 2010 #4 Del Skrevet 4. desember 2010 det at hu ønsker å være singel er en kjapp test for å se om du lar deg styre. I allefall når hu eeegentlig er en kjærestejente som du skriver. Hu vil bare se om det er noe tak i deg og om du går for det du vil ha! Kjør på, og skulle det skjære seg, ja så har du hatt det moro på veien og sitter med lærdom av det i etterkant. Damer vil teste deg! selv om noen nekter for det :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå