Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg kjøpte Nintendo Wii av en venninne for 1 mnd siden ca. Den har funket utmerket hele tiden. Og den eneste grunnen til at hun solgte den, var fordi hun ville ha Playstation 3 istedet.

Som sagt, den har funket helt utmerket. Men i går da jeg skulle slå den på, så skjedde det ikke noe. Eller, først kom det slik som det pleide, og jeg trykte på det jeg skulle. Men da låste det seg. Og siden da har jeg ikke fått til å slå den på.

Wiien starter, det hører jeg, og det blir lys der det skal være, og den lager lyd:p

Men skjermen er helt svart. Har prøvd å ta ut kontaktene flere ganger, men det nytter ikke. Og JA, jeg har et spill inni :P

Når jeg skal slå det av, så går det ikke ann å slå av med kontrollen, slik som jeg pleier å gjøre. Jeg må enten holde inne av-knappen leeeeenge, eller dra ut kontakten.

Er den fullstendig dau, mon tro? :/

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Når det er lyd men hel svart skjerm har du riktig kanal på tvn?

Vet ikke hva som gjør at du ikke for slått den av. Hva med ta den med til en elekronikk foretting å spørre om de kan hjelpe?

Skrevet

Jeg har testet alle kanaler. Kan prøve på en annen tv litt senere...

Skrevet

Innlegget mitt kan kanskje mistolkes litt ser jeg... med at den lager lyd, mener jeg ikke spillyd altså! Men det kommer slik "during".. slik at man hører at den er i gang :P

Skrevet

Funker fortsatt ikke... og jeg har testet på flere tv'er. :(((

Skrevet

Ring Bergsala på 33 18 33 24. De er ansvarlig for Nintendo i Norge, og de vil hjelpe deg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...