Gjest Tytta Skrevet 30. november 2010 #1 Skrevet 30. november 2010 Når har du sluttet/ har du tenkt å slutte med å gi barna adventskalender?
Gjest Jente Skrevet 30. november 2010 #2 Skrevet 30. november 2010 Jeg er 18 og får skrape,sjokolade og pakke-kalender av pappa. Den andre søsteren min på 22, som bor hjemme, får to skrapekalendere og innimellom en dyrere pakke (hun liker ikke godteri). Den tredje søsteren min på 24 får pakke de dagene hun er hos oss, som er søndag.
izzy_l Skrevet 30. november 2010 #3 Skrevet 30. november 2010 jeg får fortsatt pakkekalender av mamma, har bodd for meg selv i 5 år nå men får da langt ifra pakke hver dag. Det handler kanskje litt om hvor lenge man setter pris på det! Hos oss har det aldri vært sure miner eller utakknemlighet samme hva som har vært pakket inn til oss. dersom vi ikke hadde vist så stor glede over det når det "bare" var en liten sjokolade inne hadde nok mamma gitt seg lenge før...
Gjest Ms. Raggsokk Skrevet 30. november 2010 #4 Skrevet 30. november 2010 Jeg bor for meg selv (er 21) og får fremdeles kalender av mamma & pappa...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå