Chiyo Skrevet 30. november 2010 #1 Skrevet 30. november 2010 (endret) Har så utrlog lyst å prøve poledancing. Noen som har prøvd? Er det gøy? Jeg har hørt at det er skikkelig god trening. Så i alle fall hun instruktøren som hadde hun jenta i Trekant i poledancing. Hun var fit altså! PS. Dette er i en ikke seksuell sammenheng hvis dere lurer på hvorfor jeg ikke spør under seksualitet. Endret 30. november 2010 av Chiyo
Zzyzx Skrevet 30. november 2010 #2 Skrevet 30. november 2010 Dritgøy! Gjorde det i et utdrikningslag, og jeg kan gå god for at det er god trening når man gjør det skikkelig. Dessverre sliter jeg litt med senebetennelse, og da ble det vondt å holde på med. De ti minuttene jeg klarte det var iallfall verd hele greia.
AnonymBruker Skrevet 30. november 2010 #3 Skrevet 30. november 2010 Om det er gøy vet jeg ikke, men det er i vertfall gøy å se på
Glynis Skrevet 30. november 2010 #4 Skrevet 30. november 2010 Jeg har også gjort det i ikke-seksuell sammenheng. For meg var det ikke noe gøy i det hele tatt. Jeg følte meg litt tung og klumsete, enda jeg verken er tung eller klumsete.
Chiyo Skrevet 30. november 2010 Forfatter #5 Skrevet 30. november 2010 Jeg har også gjort det i ikke-seksuell sammenheng. For meg var det ikke noe gøy i det hele tatt. Jeg følte meg litt tung og klumsete, enda jeg verken er tung eller klumsete. Åh det var jo trist. Men de sier jo det at: Practise makes perfect!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå