Gå til innhold

Dere som kjøper kjole i butikk..

Anbefalte innlegg

Gjest Badabing
Skrevet

Om under to uker skal jeg på julebord, og jeg har fortsatt ikke funnet en kjole jeg liker.

Har i grunnen ikke funnet noe særlig kjoler i butikker, men kanskje det bare er meg som ikke klarer å lete ordentlig..

I alle fall, hvor kjøper dere kjoler?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Til julebordet i år kjøpte jeg kjole på H&M. Ellers har jeg funnet kjoler på LeneV eller BYoung.

Skrevet

Jeg syns de fleste butikkene bugner av kjoler for tiden, og mange er veldig fine også :) Sjekk ut ulike nettsider først for å få ideer? H&M har mange fine kjoler i år, til en vennlig pris.

Skrevet

Jeg synes match har en del fine kjoler for tida. Ellers ville jeg titta på Oasis, Warehouse, Inwear, Zara og Coast.

Skrevet

Har kjøpt meg kjole fra B-young i år, veldig mye fint der! Ellers er det ofte mye fint i butikker som ikke er av de store kjedene, hvis man vil ha noe ikke alle andre har.

Gjest scorpius
Skrevet

På Oasis har de alltid mange fine kjoler :)

Gjest Badabing
Skrevet

Har nok vært i litt for mange av de "vanlige" butikkene. Skal sjekke ut de dere foreslår - tusen takk, får tro det blir kjole på meg også i år :)

Skrevet

Jeg synes også det er vanskelig å finne fine kjoler.. Men B-Young har veldig mye fint :)

Skrevet

Jeg kjøpte kjolen i NY, men så mye fint på H&M og Oasis:) Nyttårskjolen blir vel kjøpt på et av de stedene.

Skrevet

Kjøper kjoler på B-Young jeg. :) Det er stor forskjell mellom butikkene da, og ikke minst personalet! Der jeg handler finner de frem en hel mengde skatter som ikke engang henger ute.. og som sitter kjempefint på meg! Nei, absolutt bra butikk. :)

Skrevet

Synes Oasis og H&M har mye fint.

Gjest scorpius
Skrevet

Kjøper kjoler på B-Young jeg. :) Det er stor forskjell mellom butikkene da, og ikke minst personalet! Der jeg handler finner de frem en hel mengde skatter som ikke engang henger ute.. og som sitter kjempefint på meg! Nei, absolutt bra butikk. :)

Hvilken butikk er det da? :sjenert:

Skrevet

I år er julebordkjolen fra Coast, i fjor var den fra Mango. Ellers synes jeg Ricco Vero, VIC og Oasis har mye fint.

Skrevet

Kjøper kjoler der jeg finner den som jeg liker. Gjør meg ingenting å gå på julebord i en til 300 hundre bare den er fin.

Skrevet

Jeg kjøper kjoler på Mango, Monki, H&M og Indiska :) de jeg kommer på nå ihvertfall! :goodbye:

Mango har ofte salg, Monki har mye rart men også mye fint og Indiska har ikke bare skikkelig mønstrete-kjoler, de har også noen enkle, fine :)

Gjest Badabing
Skrevet

Nå har jeg fått så mange bra tips at jeg faktisk gleder meg til kjoleshopping i helgen :)

Men kan vel spørre om et tips til. Bruker dere dressjakke over kjolen? Kort eller lang? Eller bruker dere annen type jakke (strikk)? Det er jo relativt kjølig om dagen, til og med inne..

Og en ting til.. Noen som har lang kjole i år? Jeg synes en del av de korte kjolene blir så veldig korte, og føler ikke det er helt meg. Men blir lang kjole veldig "juleball"?

Skrevet

I år blir det nok ullsinglet under kjolen og fuskepelsjakke og eller sjal under kåpen. Satser på at det er normal romtemperatur inne og vi blir mange mennesker så blir sikkert varmt nok. Mulig jeg går for støvletter (så kan jeg ha ullsokker inni :ler: )

Det er ikke alle kjoler det passer med dressjakke, men har man et pashminaskjerf i en nøytral farge kommer man langt.

Skrevet

Jeg synes dressjakke kan være fint over kjolen, men liker det ikke sjøl pga 2 teite ting:

- Det blir for varmt igjen, det er bedre med en mellomting. Det er litt slitsomt om det er for kaldt og ta jakka av, men at du egentlig er alt for varmt med den på.

- Liker ikke så godt å bruke dressjakke (som må renses) over kjole med bare stropper. Særlig hvis man har problemet i punktet over, så blir det fort svettelukt i dressjakka :rodme:

Jeg ville nok heller gått for en cardigan, bolero eller eventuelt et sjal. Men om du har en pen dressjakke du vil bruke, så du slipper å kjøpe noe nytt, så ser det fint ut altså. Hvordan fasong den burde ha, kommer vel mer ann på din fasong enn noe annet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...