kriztine Skrevet 30. november 2010 #1 Del Skrevet 30. november 2010 Det verker fra ene øyet til marvinet mitt, noen som har noe kjerringråd her? hun har gått med det en stund nå og det stopper ikke. Må jeg til dyrlegen for dette? eller kan jeg kjøpe noe selv? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. november 2010 #2 Del Skrevet 30. november 2010 personlig ville jeg sjekket det, årsaken kan jo være blant annet fremmedlegeme på øyet... Men du kan prøve å skylle med fysiologisk saltvann (øyebadevann) noen dager om øynene ser like ut (altså størrelse og pupill)... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sugerøret Skrevet 1. desember 2010 #3 Del Skrevet 1. desember 2010 vetrinær for å sjekke Marsvin kan få betennelse eller andre problemer med øynene (sagflis,møkk,infeksjon,trekk osv) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Xelle Skrevet 1. desember 2010 #4 Del Skrevet 1. desember 2010 Ville også fått det sjekket, man vil jo helst unngå å risikere at den kan bli blind, om uhellet skulle være ute. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Iah Skrevet 1. desember 2010 #5 Del Skrevet 1. desember 2010 Selvfølgelig går du til dyrlegen med dette! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå