Gjest Gjstenavn Skrevet 15. oktober 2003 #1 Skrevet 15. oktober 2003 hva koster det ? Noen som har brukt det ?
HellyBelly Skrevet 15. oktober 2003 #2 Skrevet 15. oktober 2003 Hei! Jeg så slike i en strømpe/sokke-butikk i utlandet, og da kostet de i underkant av 100 kr. Vet at venninna mi brukte det under en fin kjole en gang, og det så ganske bra ut! Ikke veldig push-up, bare "fastere". Angrer på at jeg ikke kjøpte det til meg selv den gangen jeg fant det...
Gjest Anonymous Skrevet 15. oktober 2003 #3 Skrevet 15. oktober 2003 Kan man bruke det selv om man har små pupper? :o
vixen Skrevet 15. oktober 2003 #4 Skrevet 15. oktober 2003 Jeg kjøpte det i en undertøysforretning som kun selger undertøy - spesialbutikk eller hva man skal kalle det. Fungerer veldig bra under feks penkjole. Så vidt jeg vet finnes det i forskjellige størrelser. -viXen-
Gjest GreenSky Skrevet 15. oktober 2003 #5 Skrevet 15. oktober 2003 Det går også fint an å bruke sports-tape.
Ursula Skrevet 15. oktober 2003 #7 Skrevet 15. oktober 2003 :klø: hvordan teiper du da??? Hehe....det lurer jeg også på
Gjest Anonymous Skrevet 15. oktober 2003 #8 Skrevet 15. oktober 2003 kan disse brukes flere ganger, eller er det en-gangs? Virker jo genialt, hender så ofte at man finner klær man bør ha BH under, men så vil stroppene (eller kanten bak) komme i veien uansett hvordan de festes.. Jeg vil også ha..!!
Gjest Anonymous Skrevet 15. oktober 2003 #9 Skrevet 15. oktober 2003 Jeg har også lurt på hvor man kan få kjøpt slik tape, eller evnt. bruke sportstape. Men lurer også på hvordan man fester det på slik at det blir fint. Noen som vet dette? Klem Hanne
Livets datter Skrevet 15. oktober 2003 #10 Skrevet 15. oktober 2003 Min venninde prøvde dette en gang. Hun klarte ikke å feste dem likt på begge sider, så hun gikk med en hengepupp og en strutt-pupp!
*Lisa* Skrevet 15. oktober 2003 #11 Skrevet 15. oktober 2003 Altså: fåes kjøpt i de fleste undertøysbutikker. Tapen er til engangsbruk, men det finnes også sånne som denne som kan brukes flere ganger. Sånn tape funker best for de med mindre pupper enn meg, har du over c-cup tror jeg du kan glemme det. Kommer selvsagt an på hvor mye hold og støtte du trenger... *Lisa*
Gjest GreenSky Skrevet 15. oktober 2003 #12 Skrevet 15. oktober 2003 Jeg har aldri brukt slik teip selv, men her er hvorda jeg kan tenke meg at en gjor det: Legg deg ned. Ta godt med tape under puppene. Pass på at tapen sitter på samme pukt på begge sider. Kan kanskje hjelpe med speil? Reis deg opp igjen, og vips: Struttepupper! Jeg tror dette vil funke dårligere og dårligere jo større pupper en har, da men... :-?
Ursula Skrevet 15. oktober 2003 #13 Skrevet 15. oktober 2003 Hvor mye koster denne påståtte herligheten da ? I tilfelle man skulle prøvd, mener jeg..
Gjest GreenSky Skrevet 15. oktober 2003 #14 Skrevet 15. oktober 2003 Jeg vet ikke, men sportstape som du også kan bruke koster fra 30 - 50 kroner for en rull, tror jeg, avh. av hvor du kjøper den.
Miracl3 Skrevet 15. oktober 2003 #15 Skrevet 15. oktober 2003 Men er det ikke vondt å rive av igjen ?
hanni Skrevet 15. oktober 2003 #16 Skrevet 15. oktober 2003 Jeg kjøpte på kjolebutikken i Slottspassasjen vis a vis Sten og Strøm. Kosta 200 kroner tror jeg. Og jeg tror det er engangs.
Gjest GreenSky Skrevet 16. oktober 2003 #17 Skrevet 16. oktober 2003 Men er det ikke vondt å rive av igjen ? Jepp! Vil kanskje hjelpe å dusje/bade først slik at limet på tapen blir litt oppløst!
Gjest Anonymous Skrevet 16. oktober 2003 #18 Skrevet 16. oktober 2003 Disse selges på spar- kjøp. Husker ikke pris, men det pleier jo å være rimelig der..
Gjest Bertine Skrevet 16. oktober 2003 #19 Skrevet 16. oktober 2003 sparkjøp ja, koster 59,90 viss jeg husker rett. de funker bra, og tror det er to i en pakke.
Gjest gjest2 Skrevet 16. oktober 2003 #20 Skrevet 16. oktober 2003 Jeg kjøpte en pakke for ca et år siden på en undertøysbutikk. Kostet ca 170 kr for et sett med tre. Jeg skulle bruke det under en silkekjole og fikk mange lovord i butikken at dette var supert. Dagen kom og jeg skulle begynne å teipe. Første klistret jeg på ganske raskt og resultatet ble ikke så veldig bra, masse rynker i teipen over alt. Prøvde så den andre litt saktere, men samme resultatet der. Rev begge av og prøvde igjen, men mye saktere, men neida, samme resultatet igjen og i tillegg synes jeg ikke de løftet så godt og det var også vanskelig å få det likedan på begge sider. I mellomtiden begynner svetten å piple i pannen. :evil: Kun ett sett igjen. Når jeg kom på festen kan jeg bare si at det ble uten bh - og uten tape, og jeg kommer aldri til å kjøpe noe sånt igjen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå