AnonymBruker Skrevet 30. november 2010 #1 Skrevet 30. november 2010 Jeg lurer på hva som er galt med dama mi. Når vi skal knulle tar det flere minutter før hun blir våt nok til at jeg klarer å få den inn, og hun ligger der som en potetsekk når jeg knuller henne. Ingen stønning eller innlevelse. Og så går det ikke for henne, og etterpå klager hun, men det må jo være henne det er noe galt med. Er det normalt at 19 år gamle jenter ikke får orgasme? Fins det noe operasjon eller piller eller noe hun kan ta?
Gjest HunterLady Skrevet 30. november 2010 #2 Skrevet 30. november 2010 Har ikke slått deg at det kanskje er noe galt med deg? 4
AnonymBruker Skrevet 30. november 2010 #3 Skrevet 30. november 2010 Æææææ, det er hun som ikke får orgasme, ikke meg. TS
AnonymBruker Skrevet 30. november 2010 #4 Skrevet 30. november 2010 Håper at du tuller nå?!? Hun trenger for svarte mere enn to minutter til å bli klar nok til at du kan bruke henne som en oppblåsbar dukke. Uvitende guttunge! 1
lovedrug Skrevet 30. november 2010 #5 Skrevet 30. november 2010 hahaahahaha,herregud ! du har høy iq eller?
Gjest HunterLady Skrevet 30. november 2010 #6 Skrevet 30. november 2010 Æææææ, det er hun som ikke får orgasme, ikke meg. TS Du MÅ tulle. Kan ikke tro at du er seriøs med dette innlegget. Hørt om oppvarming? Hørt om at kanskje dama di ikke er komfortabel med bare jukking inn og ut? Hørt om at jenter kan ha veldig vanskelig for å oppnå orgasme om de ikke er trygge på partneren sin? Ta deg en bolle, TS.
Gjest Airi Skrevet 30. november 2010 #7 Skrevet 30. november 2010 (endret) Ja, det er ganske vanlig at 19 år gamle jenter ikke får orgasme - når den som har sex med henne ikke er interessert i hennes nytelse i det hele tatt. En god idé hadde kanskje vært å spørre hva hun liker, og ikke bare kjøre på før hun er klar. Hørt om forspill? Endret 30. november 2010 av Airi
AnonymBruker Skrevet 30. november 2010 #8 Skrevet 30. november 2010 Damene til alle kompisene mine kommer nå uten problemer, uten mye tull og styr... Der er det bare å kjøre på. Og hun er jo i rette alderen, blir vel ikke mer kåt enn når man er 19-20 vel.
Gjest Airi Skrevet 30. november 2010 #9 Skrevet 30. november 2010 Du MÅ tulle. Kan ikke tro at du er seriøs med dette innlegget. Hørt om oppvarming? Hørt om at kanskje dama di ikke er komfortabel med bare jukking inn og ut? Hørt om at jenter kan ha veldig vanskelig for å oppnå orgasme om de ikke er trygge på partneren sin? Ta deg en bolle, TS. Der kom du meg i forkjøpet^^
Gjest Airi Skrevet 30. november 2010 #10 Skrevet 30. november 2010 (endret) Damene til alle kompisene mine kommer nå uten problemer, uten mye tull og styr... Der er det bare å kjøre på. Og hun er jo i rette alderen, blir vel ikke mer kåt enn når man er 19-20 vel. To ord: Usikkerhet. Faking. Eller vent, en setning til: hvordan vet du akkurat hva kompisene dine gjør? Og enda en: Kvinner blir gjerne kåtere med alderen, i motsetning til gutter. Endret 30. november 2010 av Airi 1
laperla Skrevet 30. november 2010 #11 Skrevet 30. november 2010 Jeg lurer på hva som er galt med dama mi. Når vi skal knulle tar det flere minutter før hun blir våt nok til at jeg klarer å få den inn, og hun ligger der som en potetsekk når jeg knuller henne. Ingen stønning eller innlevelse. Og så går det ikke for henne, og etterpå klager hun, men det må jo være henne det er noe galt med. Er det normalt at 19 år gamle jenter ikke får orgasme? Fins det noe operasjon eller piller eller noe hun kan ta? Med det innlegget der syns jeg jaggu det er rart at du i hele tatt har' e dame... 2
Gjest Sommertid Skrevet 30. november 2010 #12 Skrevet 30. november 2010 Jenter blir ikke våte på samme måten som gutta for boner. De fleste trenger litt forspill for å komme i humøret. Det er heller ikke alle jenter som får orgasme av penetrering. Men denne jenta di høres jo ikke ut som om hun deltar noe særlig aktivt selv heller. Hun kan ikke bare ligge der å forvente, hun bør også ta mere del i at dette skal bli godt for begge to.
lovedrug Skrevet 30. november 2010 #13 Skrevet 30. november 2010 Damene til alle kompisene mine kommer nå uten problemer, uten mye tull og styr... Der er det bare å kjøre på. Og hun er jo i rette alderen, blir vel ikke mer kåt enn når man er 19-20 vel. begynn å tenk på dama di og ikke bare deg sjøl ,kansje du ser litt endring..dama di er ikke vennene dine sine damer ,hadde aldri orka å hadd meg med en så uintligent person som deg iallefal!herregud
Troilltøva Skrevet 30. november 2010 #14 Skrevet 30. november 2010 er det rart jenter i den alderen vil ha eldre sexpartnere/kjærester (LES: alle innlegg om eldre partnere på forumet!) 2
vivana Skrevet 30. november 2010 #15 Skrevet 30. november 2010 Hr du prøvd å brukke tunge på henne? Det kan virke avslappende! Eller massere hele kroppen hennes med spesiell olje? Plukke rett musikk, tenne stearinlys? Prøv noe sånt, så kanskje begynner hun å delta mer?
LukaFrost Skrevet 30. november 2010 #16 Skrevet 30. november 2010 TS, du vet åpenbart lite om kvinner, og du skal ikke tro på alt kompisene dine sier. Hva gjør du for å gjøre henne kåt? Hva tenner henne?
AnonymBruker Skrevet 30. november 2010 #17 Skrevet 30. november 2010 Jeg lurer på hva som er galt med dama mi. Når vi skal knulle tar det flere minutter før hun blir våt nok til at jeg klarer å få den inn, og hun ligger der som en potetsekk når jeg knuller henne. Ingen stønning eller innlevelse. Og så går det ikke for henne, og etterpå klager hun, men det må jo være henne det er noe galt med. Er det normalt at 19 år gamle jenter ikke får orgasme? Fins det noe operasjon eller piller eller noe hun kan ta? Største feilen ved dama di er at hun har så dårlig smak når det gjelder "menn", stakkars. :gjeiper:
Gjest Kevlarsjäl Skrevet 30. november 2010 #18 Skrevet 30. november 2010 Dama di blir ikke våt fordi hun ikke synes du er noe god i senga! På samme måte som du ikke blir kåt av å se en stygg dame. Tror dere trenger å snakke sammen! Potetsekkproblemet oppstår gjerne når jenta har negative erfaringer med sex. Hun tør ikke slippe seg løs, og det må hun for at sexlivet skal bli likeverdig. Men du bør endre holdningene dine du også, ellers kommer dere ingen vei
miley Skrevet 30. november 2010 #19 Skrevet 30. november 2010 Dette er kanskje noe av det mest egoistiske jeg har hørt på lenge. Ta litt hennsyn til dama di, de aller fleste jenter liker og trenger oppvarming. Bruk litt tid på å finne ut hva hun liker og vips så blir det forandringer i heimen
Independent_ Skrevet 30. november 2010 #20 Skrevet 30. november 2010 Du bør ta deg en titt på programmet Trekant (eller et annet program lignende program), og se om du kan få noen tips på hvordan du kan glede dama di. Så bør du droppe litt av den egoismen, og fokusere mer på henne så kanskje hun også får litt utbytte av sexen.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå