HopelessFear Skrevet 30. november 2010 #1 Skrevet 30. november 2010 Tenker å gi et erotisk kort i julegaven til kjæresten (med litt annet stæsj i tillegg, så klart.) men jeg har ingen sans for erotikk. Noen hint til noe å skrive?
AnonymBruker Skrevet 30. november 2010 #2 Skrevet 30. november 2010 Er ikke poenget å gi noe som er deg da? :klø: Om du ikke erotisk av deg, hvorfor gi ham det da? Kan du ikke gi ham noe vanlig hyggelig som viser at du setter pris på ham, hvis det er mere deg?
HopelessFear Skrevet 30. november 2010 Forfatter #3 Skrevet 30. november 2010 Altså, jeg er glad i erotikk, men jeg er ikke så flink skriftlig når det gjelder slike ting.
HopelessFear Skrevet 30. november 2010 Forfatter #4 Skrevet 30. november 2010 Liker å pirre han litt ekstra. Og når jeg nesten ikke ser han løpet av desember, så må han da få seg en smakfull lapp på selveste julaften.
HopelessFear Skrevet 1. desember 2010 Forfatter #5 Skrevet 1. desember 2010 Hvor er loveguruene når en trenger dem?
Yvonne86 Skrevet 3. desember 2010 #6 Skrevet 3. desember 2010 Er ikke poenget å gi noe som er deg da? :klø: Om du ikke erotisk av deg, hvorfor gi ham det da? Kan du ikke gi ham noe vanlig hyggelig som viser at du setter pris på ham, hvis det er mere deg? Herlig svar :D Lo godt
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå