CafeLatte Skrevet 30. november 2010 #1 Skrevet 30. november 2010 Hvilken jule reklame liker du best? Jeg synes den Nsb reklamen er så koselig,selvom jeg eller er veldig missfornøyd med nsb
Miss moneypenny Skrevet 30. november 2010 #2 Skrevet 30. november 2010 Hvilken jule reklame liker du best? Jeg synes den Nsb reklamen er så koselig,selvom jeg eller er veldig missfornøyd med nsb Er det ny NSB reklame eller? Jeg hata den som var ifjor.. Jeg liker den nye Cola reklamen
CafeLatte Skrevet 30. november 2010 Forfatter #3 Skrevet 30. november 2010 Det er den som går hvert år,jeg synes den er så koselig får sikkelig julestemmning
AnonymBruker Skrevet 30. november 2010 #4 Skrevet 30. november 2010 Det er den som går hvert år,jeg synes den er så koselig får sikkelig julestemmning Samme her. Ellers liker jeg den gamle Cola-reklamen. Har ikke sett den nye enda.
Miss moneypenny Skrevet 30. november 2010 #5 Skrevet 30. november 2010 Det er den som går hvert år,jeg synes den er så koselig får sikkelig julestemmning Ja jeg så den istad, enig i at den er koselig Den jeg tenkte på var en annen NSB reklame Gilde-julereklame syns jeg også er koselig
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå