Gjest Honey81 Skrevet 30. november 2010 #1 Skrevet 30. november 2010 Hei! Jeg vil gjerne bo i London for en kort periode! Vil studere, gå på engelsk kurs og bli kjent med nye mennesker og kultur. Mitt problem er at jeg ikke veit hvor jeg skal lette etter et sted å bo? Har dere nett sider som jeg kan sjekke? Takk på forhånd!
casting Skrevet 1. desember 2010 #2 Skrevet 1. desember 2010 www.gumtree.com Her kan du søke på leiligheter til leie, eller annonsere selv. Hyggelige områder å bo i er Aldgate/ Shoreditch, Islington/ Angel eller Hammersmith eller Pimlico. Lykke til! London er fantastisk.
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2010 #3 Skrevet 1. desember 2010 På gumtree er det mange kjeltringer for tiden, så jeg hadde heller brukt www.moveflat.com eller spareroom.co.uk.
Gjest Ms. Raggsokk Skrevet 1. desember 2010 #4 Skrevet 1. desember 2010 Ville ikke bodd midt i bykjernen, litt utenfor er det rolig og mer koselig etter min smak Du kan jo ta en ferietur til London, besøke aktuelle områder og sjekke ut steder for leie der?
Chiyo Skrevet 1. desember 2010 #5 Skrevet 1. desember 2010 http://www.flatmaterooms.co.uk/ Kjenner noen som brukte denne siden. Vet ikke hvor bra de syns det var, men er jo verdt å sjekke ut.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå