mynmyn Skrevet 30. november 2010 #1 Skrevet 30. november 2010 Kort fortalt har jeg i løpet av den siste månden truffet en veldig hyggelig, kjekk og ikke minst sympatisk mann som jeg er på meget god vei til å forelske meg i. Vi har truffet hverandre tre ganger denne månden, og to av dem har vi endt opp i sengen hjemme hos ham.Alt mellom oss føles så naturlig og vi slapper begge av i hverandres selskap. Har hatt kjemefin tone oss i mellom siden første melding på sukker. Vi snakker ikke sammen på telefonen, men sender meldinger til hverandre hver dag. Noen ganger jeg først andre ganger ham, så jeg føler at begge er like ivrige på dette. Men ingen av oss avtaler noe neste møte, hva skjer videre!! jeg vet ikke om jeg vil være den som maser om dette. Har dere noen tips til hvordan jeg skal ta dette opp uten at det høres ut som om han må bestemme seg for noe. Vi har begge barn og er opptatt med mye på fritiden begge to. Synes vi har det kjempefint som vi har det nå, men det er noe med dette å føle seg siker.....
AnonymBruker Skrevet 30. november 2010 #2 Skrevet 30. november 2010 Hva med å snakke med han og spørre han rett ut? Jeg hadde ikke klart å levd med den uvisstheten og kommunikasjon er jo det viktigste av alt. Fjernt for meg å ikke diskutere slike ting med en mann som jeg har vært nær/intim til over en lengre periode og dere er jo ikke 18 år heller. Skjønner godt at det ikke er noe kjekt å leve med den følesen av usikkerhet. Ta en prat med han du
Gjest Tidssone Skrevet 30. november 2010 #3 Skrevet 30. november 2010 Jeg ville ikke ha tatt det opp etter tre treff. Det er litt tidlig å si noe om hva man tenker og føler da. Kan lett bli stress og mas av sånt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå