Ling Skrevet 31. oktober 2003 #61 Skrevet 31. oktober 2003 D er ikke din gud som bestemmer i dette landet. :o Utrolig... Når det er nivået og innstillingen, ja da er det ikke nødvendig å bruker tid og krefter på å snakke... Triste saker... :trøste:
Ling Skrevet 31. oktober 2003 #62 Skrevet 31. oktober 2003 Jeg er for dødsstraff! Drep Kurt' date=' David og han derre andre idol dusten.. Drep Valgerd, bondevik og alle i krf. DREP Hill martha solberg, jens stoltenberg, søstra hans og faren, DREP alle i tv2 (de irriterer meg, lager bare drit). DREP Håkon Moslet!! DREP alle i Noregs mållag. DREP Kristin Clemet og Per kristian Foss! DREP alle humler, vepser og bier! DREP Dina, Røyksopp, han derre i A1. Drep alle trendy idioter på samtlige kafébarer i Norge. +++[/quote'] DETTE ER UHØRT!!!
Arketypen Skrevet 31. oktober 2003 #63 Skrevet 31. oktober 2003 men seriøst... hvis en sjuking hadde drept dama til en venn av meg og han vennen hadde drept sjukingen som hadde gjort det. Da hadde jeg støttet han fullt ut! Hevn er undervurdert Bra, så kunne han jo iallefall se fram til å få besøk av deg i fengselet da. Regner med at livet hans ville blitt mye bedre av denne løsningen ja.
Gjest Poirot Skrevet 31. oktober 2003 #64 Skrevet 31. oktober 2003 men seriøst... hvis en sjuking hadde drept dama til en venn av meg og han vennen hadde drept sjukingen som hadde gjort det. Da hadde jeg støttet han fullt ut! Hevn er undervurdert Staten er heldigvis ikke bærer av subjektive følelser slik offrene har, når den skal dømme. Det kan vi alle være glade for, som har kjørt for fort osv.
Piglet Skrevet 31. oktober 2003 #65 Skrevet 31. oktober 2003 Jeg er imot dødsstraff på alle områder, og jeg forstår ikke den hevnlysten noen av dere her inne føler. Det er jo ikke fordi hverken dødsstraff, kastrering eller stening, for den saks skyld, kan få den døde tilbake, eller gi de etterlatte ro i sinnet. Jeg synes heller man burde arbeide mot å finne effektive straffer og behandlingsmetoder av både alvorlig kriminalitet og små saker. For meg vil det være optimalt hvis flest mulige kan venne tilbake fra sine straffer, som bedre samfunnsborgere. Tror ikke dødsstraff vil bidra til det. Piglet
Donnie Darko Skrevet 31. oktober 2003 #66 Skrevet 31. oktober 2003 DETTE ER UHØRT!!! joa... men du må inrømme at sommern hadde vært bedre uten humler, vepser og bier
mellom Skrevet 1. november 2003 #67 Skrevet 1. november 2003 Det er ikke så komplisert synes jeg - et drap er et drap uansett hvem som er bøddel.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå