Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Svigermor ønsker seg parfyme, badeskum etc.

Er en gavepakke med parfyme og body lotion greit nok?

Skal kjøpe noe ved siden av og.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det kommer helt an på personen. Noen mener slike gavepakker er en uting, og liker ikke parfymer i rimelige prisklasser, mens andre synes de er helt ok. Hvis det er en duft hun liker, og som fås kjøpt i gavepakning fra Cubus, ser jeg ingen ting i vegen for å kjøpe det til henne.

Skrevet

Jeg hadde heller kjøpt noe fra Body Shop, synes de produktene er mer luksuriøse enn de fra Cubus. Det er produkter som de fleste blir glad for :)

• Liker 1
Skrevet

En del Cubus-butikker har "merkevarer" også, så det er litt vanskelig å si noe generelt om parfyme derfra.

Jeg ville ikke kjøpt parfyme uten å vite hvilken type hun likte. Hvis du vet hva hun bruker, synes jeg det høres ut som en veldig fin presang.

Skrevet

Tenker ikke på billig billig parfyme, som puma og slikt. Vet sånn noenlunde hva hun bruker og liker av lukter.

Skrevet

Spiller vel ingen rolle om det er fra Cubus eller en eller annen fancy butikk så lenge mottakeren liker lukten :)

• Liker 1
Skrevet

Det jeg kanskje tenker også. De har jo dufter i alle prisklasser der nesten. Og kommer ikke til å kjøpe noe sånn billigparfyme da.

Skrevet

Det må vel være greit å kjøpe pakke fra Cubus, med mindre hun kun bruker en spesifikk type produkter, eller eventuelt bare vil ha mer luksuriøse produkter. Men som flere nevner ville jeg uansett vært forsiktig med parfyme - det er en veldig personlig greie for mange.

Skrevet

Det finnes gavepakninger på "vanlige" parfymer også, ikke bare de billige. Og noen Cubuser har mange av de du finner i parfymerier også, ikke bare typiske "Nille-greier". Anyways, så lenge ikke embalasjen brytes så kan det byttes også.

Men om du tenker sånn billig pakke fra Cubus, så tror jeg heller jeg ville gått for type dusjsåpe og skrubb e.l. fra Body Shop.

Skrevet

Men om du tenker sånn billig pakke fra Cubus, så tror jeg heller jeg ville gått for type dusjsåpe og skrubb e.l. fra Body Shop.

Jeg skriver jo at jeg ikke skal kjøpe den type billig parfyme. Les innlegget før du svarer :) Ser at de har litt forskjellig på cubus her i nærheten, men jeg går for det jeg. Har ikke all verdens med penger nå før jul så en parfymepakke til 299 får være bra nok + badeskum og diverse i en gavekurv. Takk for alle saklige svar :)

Skrevet

Jeg hadde heller kjøpt noe fra Body Shop, synes de produktene er mer luksuriøse enn de fra Cubus. Det er produkter som de fleste blir glad for :)

Jeg er så enig med deg. :)

Skrevet

Da ville jeg funnet ut hva hun liker, for jeg hadde ikke kjøpt en tilfeldig lukt til noen.

Skrevet

Jeg skriver jo at jeg ikke skal kjøpe den type billig parfyme. Les innlegget før du svarer :) Ser at de har litt forskjellig på cubus her i nærheten, men jeg går for det jeg. Har ikke all verdens med penger nå før jul så en parfymepakke til 299 får være bra nok + badeskum og diverse i en gavekurv. Takk for alle saklige svar :)

Parfyme til 299 faller etter min definisjon rett inn i kategorien billigparfyme. Jeg er også enig i at jeg syes gavepakker fra for eksempel cubus er litt trashy.

For den summen hadde jeg heller satset på en kvalitetsbodylotion og en god såpe i samme serie, for eksempel fra L'occitane, Clarins, Morton Brown eller liknende. Det er også mye lettere å treffe med såpe/bodylotion en parfyme. Jeg hadde ikke turt å kjøpe parfyme til besteveninne eller søstre en gang, det er så utrolig personlig hva man liker.

Gjest Badabing
Skrevet (endret)

Parfymepakke til 299 er jo billig parfyme..

Kan få bedre ting for 300 kroner. Ville heller kjøpt fra noen av de andre tipsene du har fått her. Jeg ville i alle fall ikke brukt den billigparfymen fra Cubus.

Tror body lotion fra Lancome, Dior og Biotherm koster rundt 300. Tror det er noe de fleste kan bruke. Ville heller gått for noe sånt.

Endret av Badabing
Skrevet

Jeg synes også at en parfymepakke til 299,- faller inn i kategorien billigparfyme. Likevel behøver ikke det å være så ille dersom du vet at mottakeren vil sette pris på dette. Er du usikker ville jeg definitivt styrt unna og brukt den samme summen penger på noe litt mer eksklusivt.

Skrevet

I gavepakker koster selv de mer eksklusive parfymene mye mindre enn de gjør til vanlig, så å få en dyr parfyme til rundt 300 i gavepakke er fult mulig. Parfymeriene jeg har tittet innom til nå har hatt f.eks Elisabeth Arden og Burberry til disse prisene (300-400). Leiter man godt og sjekker priser flere steder er det med andre ord fult mulig... Du får kanskje ikke Chanel, men du får fint andre gode og i utganspunktet dyre parfymer til den prisen.

Men jeg er enig i at man bør være ganske så sikker før du bestemmer deg og sjekk om pakken kan forsegles og byttes, vet det var noen parfymeri i fjor som ikke godtok bytte på gavepakker etter jul, noe som skapte en sak her inne...

• Liker 2
Skrevet

Var på et parfymeri her om dagen, der har de velkjente parfymer m lotion fra 299 og oppover. Versace, hugo boss. Det er mange gode lukter :)

Spør om de kan byttes før du kjøper i tilfelle.

• Liker 1
Skrevet

Altså, mener dere det er prisen som avgjør om en parfyme er god eller ikke? Virker som om det er om og gjøre å kjøpe den dyreste her... Det er jo mange "billige" parfymer som lukter kjempegodt, dette er jo smak og behag, og liker ikke mottakeren den så er det faktisk lov å bytte.

• Liker 2
Skrevet

Synes det er en super gave, jeg!

Siden du kjenner smaken, så kan du jo kjøpe parfyme. Men ville nok heller lagt pengene i ett produkt, og kjøpt en skikkelig herlig parfyme i stedet for gavesett og annet amåtteri. Parfymert bodylotion blir fort litt intenst når du har parfyme i tillegg.

Eller gå for dusjsåpe og bodylotion fra Body Shop eller noe, som ikke er så avgjørende på lukt som parfyme er :)

Skrevet

Syns det var en god ide å kjøpe en gavepakke på Body Shop. Jeg syns litt av poenget er at hun får noe litt ekstra. Ikke bare noe fra en dagligvaren eller Cubus.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...