Miracl3 Skrevet 14. oktober 2003 #1 Del Skrevet 14. oktober 2003 Jeg skal ha korsett under kjolen. Men den som de har i brudesalongen gir meg ikke veldig løft på puppene. Jeg har faktisk faått hengepupper etter å ha slanket meg 20 kilo. Noen som har noen tips ? Kjolen min tilatter ikke bh så det går ikke. Går det feks å teipe puppene slik at de står oppover ? Noen som har prøvd ? Er det mulig å legge noe slags innlegg i korsetten ? uff for noe styr Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miracl3 Skrevet 14. oktober 2003 Forfatter #2 Del Skrevet 14. oktober 2003 også lurte jeg på hva slags korsett dere andre brukte. Hvis den var lav i ryggen heiste den da puppene opp ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miracl3 Skrevet 14. oktober 2003 Forfatter #3 Del Skrevet 14. oktober 2003 også se her http://www.bryllupsweb.no/bryllupsshop-undertoy.html kan push up cups brukes inni korsetten ? Noen son har prøvd disse ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest agurk Skrevet 15. oktober 2003 #4 Del Skrevet 15. oktober 2003 Du kan kjøpe sånn teip og ha under puppene. Vet ikke helt hvor du får kjøpt det. Er sånn som skuespillerne bruker når de liksom går uten BH og har struttepupper :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 15. oktober 2003 #5 Del Skrevet 15. oktober 2003 Jeg har ikke spesielt store pupper, så jeg brukte slike push up cups for å fylle ut torsoletten. Fungerte helt utmerket! De kunne plasseres under brystet for å gi løft, eller på siden for å gi kløft. Torsoletten min var ganske dyp bak, for jeg hadde stroppløs kjole. Alt satt pent hele dagen. Jeg kjøpte mine hos Arabella i Oslo. Hilsen Lille meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 15. oktober 2003 #6 Del Skrevet 15. oktober 2003 Den teipen får du kjøpt i de fleste undertøysforretninger, verdt å prøve. Du kan også legge en pushup-cup i teipen, hvis du skjønner, og det vil nok gi deg litt løft. Vurderer å prøve det samme selv, jeg får ikke plass til korsett eller bh under kjolen, det blir klumpete og rart. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
brb Skrevet 15. oktober 2003 #7 Del Skrevet 15. oktober 2003 Hei Det går fint an å bruke sportsteip. Så har jeg hørt at beste måten å gjøre dette på er å ligge på gulvet å legge teipen i et kryss under puppen. Lykke til ! BRB Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 15. oktober 2003 #8 Del Skrevet 15. oktober 2003 Jeg har prøvd teip. Det så helt latterlig ut, puppene ble rare opg datt ned igjen. Mulig jeg har for store pupper.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 15. oktober 2003 #9 Del Skrevet 15. oktober 2003 Jeg har ikke peil, men ville bare si at kjolen var så nydelig!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå