Gjest gitte Skrevet 14. oktober 2003 #1 Del Skrevet 14. oktober 2003 Jeg har lyst å bestille en gave til min mor på lookfantastic eller strawberrynet. Hun trenger sårt en god øyenkrem og lurer på om noen av dere har tips til hva jeg kan bestille. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Shivani Skrevet 15. oktober 2003 #2 Del Skrevet 15. oktober 2003 Darphin Stimulskin Plus Eye Contour eller Benefiance Revitalizing Eye Cream Begge er gode til voksne damer. Mange som har begynt å bruke dem kjøper dem på nytt og på nytt, og bedre skussmål kan neppe et produkt få Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ethereal Skrevet 15. oktober 2003 #3 Del Skrevet 15. oktober 2003 Jeg kjenner også yngre folk som liker Benefiance, den skal gi mye fuktighet og næring til huden. Ellers kan du jo kjøpeMD Formulations Vit A+ øyenkrem til henne fra Essentialdayspa. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest care Skrevet 15. oktober 2003 #4 Del Skrevet 15. oktober 2003 Jeg anbefaler MD formulation til eldre damer. Den glatter ut linjer og er glimrene til de som allerede har fått noen :blunke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gitte Skrevet 16. oktober 2003 #5 Del Skrevet 16. oktober 2003 Takk for svar alle sammen ! jeg kikket på md formulations produkter og kom frem til at øyenkremmen ville koste ca 350 kroner. hva koster den i Norge ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ethereal Skrevet 16. oktober 2003 #6 Del Skrevet 16. oktober 2003 Den jeg bruker, koster ca 600 i Norge, på Essentialdayspa betalte jeg ca det halve. Men jeg vet ikke hva Vit A+-kremen koster her hjemme, men sikkert noe liknende. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bare meg 79 Skrevet 22. oktober 2003 #7 Del Skrevet 22. oktober 2003 MD vit-A-pluss øye krem til voksen hud er super bra, koster ca 600. Men er verdt det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå