Gå til innhold

Skal dere sette på falske negler til den store dagen ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Altså å få støpt seg pene negler til dagen, fake negler. Vurderer det nesten selv, da jeg ikke aner hvordan neglene ser ut den dagen, og tenker da også på bilder osv. Jeg vil ikke ha laaange negler, tvert i mot, så korte og velstelte som mulig (så korte som mulig når falsk), synes ikke det er så alt for fint med sånne laaaaange heller.

Skal du ha falske negler på din store dag ?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har fine negler til vanlig, så jeg ville ha dem naturlige. Jeg har sterke negler som vokser seg lange ganske raskt, så jeg klippet dem bare til en lengde jeg synes var fin til bryllupet, og hadde klar neglelakk.

Hvis jeg hadde hatt negler som brekker lett, og det er vanskelig å holde dem velstelte, kunne jeg nok gått for falske negler, men ellers ville et lag pen neglelakk være nok.

Gjest Mahareth
Skrevet

Jeg har tynne negler som fliser seg opp og knekker lett. De er aldri pene. Jeg hadde falske negler, ikke så veldig lange, og det ble pent nok til å bare ha litt blank lakk på.

Det er bare om du vil ha bilde av hender med ringene at neglene dine vil komme frem på bildene :) Jeg så i hvert fall ikke noe til neglene mine på noen andre bilder.

Skrevet

Jeg gjør ikke noe særlig med neglene mine til vanlig, men hadde "falske" negler på bryllupsdagen. Det var bare en gele som ble lagt ove mine naturlige negler og så herdet (hadde neglene litt og de er sterke og fine). Deretter ble de lakket med fransk manicure. Jeg synes de ble kjempefine og ganske naturlige (bare i en super utgave av seg selv liksom)! Kan evnt sende deg bilde hvil du vil se.. Synes det uansett blir mye oppmerksomhet rudnt henden på denne dage så likte at de var ekstra fine. Og så følte jeg meg ekstra fin også da :jepp:

Skrevet

Skal legge på negler på meg selv :)

Skrevet

Jeg vet faktisk ikke. Jeg har aldri hatt lange negler, men på dagen kunne jeg kanskje tenkt meg det.

Mvh Yvonne :heiajente:

Skrevet

Jeg hadde en diskret fransk manikyr på mine egne korte negler når jeg giftet meg (fikk det gjort dagen før bryllupet). Senere har jeg prøvd gele-lakk oppå mine egne negler, som i utgangspunktet er sterke og vokser fort, fordi det er enkelt og holder lenge. Men jeg angret veldig etterpå! Når jeg fjernet gele-lakken (fikk det gjort i salong) var mine egne negler blitt tynne, myke, flisete og forferdelige. De ble ikke bra før alt hadde vokst ut, og med hyppig pleie av kremer og oljer. Jeg ville absolutt valgt å få gjort en pen manikyr på egne negler dagen før bryllupet.

Skrevet

Jeg hadde ikke det. Jeg jobber i helsevesenet til daglig, og er derfor avhengig av helt korte negler. Har forøvrig bestandig hatt det også, fordi mine egne er myke og fliser seg opp dersom jeg forsøker å spare. Jeg ønsket å være meg selv på bryllupsdagen, og da ble falske negler feil.

Jeg pleiet hendene godt i forkant, slik at huden var myk og fin, neglebåndene fine, og hadde kun et lag klar lakk på neglene. Det holdt for min del. Kun på et bilde i albumet ser man neglene mine, så jeg angrer ikke på at jeg valgte som jeg gjorde.

Skrevet

Nei, har sterke negler som jeg vet vokserytmen på, så jeg klipte de helt ned tre uker før bryllupet og lot de suse og gå selv. Lakket de (sorte) hos frisøren på dagen, og endte opp med å få rifter i negllakken, men pytt sann. Det synes ikke.

Skrevet

Jeg skal ha falske negler, siden jeg til vanlig biter negler..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...