Arielle Skrevet 30. november 2010 #1 Skrevet 30. november 2010 Jeg lurer på om det er kanskje begynner å bli vanlig å ikke ha dørstokker i husene? Altså der man har dører, mellom rom og slikt. Regner med man må ha det inn til badet da, men ellers...?Så jeg lurer på, hvis det er noen som ikke har dørstokker, er det noen ulemper med det? Har lyst å ikke ha dørstokker når vi legger nytt gulv i huset. Ser for meg at det sikkert er en fryd å vaske når det ikke finnes noen dørstokker!
bananbåt Skrevet 30. november 2010 #2 Skrevet 30. november 2010 vi har dørstokker. bor i et gammelt hus; -liker dørstokker:) hørt noen rykter om noen nye regler som sier at det ikke er lov å bygge hus idag med dørstokker, fordi det skal være tilpasset alle, også folk i rullestol. er ikke sikkert det stemmer men...
Malum Skrevet 30. november 2010 #3 Skrevet 30. november 2010 Huset vårt ble bygget for 3 år siden, og her er det dørstokker overalt.
Gjest Consensio Skrevet 30. november 2010 #4 Skrevet 30. november 2010 Nå har vi dørstokker der vi har dører. Skikkelig drittlei dem. Før hadde vi ingen dørstokker i det hele tatt og det var så deilig når man støvsugde og vasket gulvet.
Gjest Stapler Skrevet 30. november 2010 #5 Skrevet 30. november 2010 Vi har nylig flyttet inn i nytt hus. I første etasje har vi dørstokker der vi har vanlige dører bortsett fra på flisene mellom vindfanget og gangen. Ikke dørstokker mellom rom med skyvedører. I andre etasje har vi dørstokker mellom hvert rom.
Cata Skrevet 30. november 2010 #6 Skrevet 30. november 2010 Ja, jeg har dørstokker der jeg har vanlige dører.
loffen Skrevet 30. november 2010 #7 Skrevet 30. november 2010 Huset vårt er 4 år og her er det dørstokker.
Sequax Skrevet 30. november 2010 #8 Skrevet 30. november 2010 Jepp, huset vårt tilhører også dørstokkligaen!
Norbertine Skrevet 30. november 2010 #9 Skrevet 30. november 2010 Jeg bor i en leilighet bygd i 2005. Vi har dørstokker, men de er flate og veldig lave. Skjønner ikke helt vitsen med de, da det uansett er ganske stort rom mellom døra og dørstokken. Men det er greit å støvsuge og vaske ja.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå