AnonymBruker Skrevet 30. november 2010 #1 Skrevet 30. november 2010 .. Fairly Light i ID? Noen som vet?
Honesty Skrevet 30. november 2010 #2 Skrevet 30. november 2010 Muligens Natural Light eller Golden Light, men det finnes sikkert flere muligheter.
Tusle Skrevet 30. november 2010 #3 Skrevet 30. november 2010 Jeg bruker natural light i glo pressed base og fairly light i BE, naural light er noe gulere, syns jeg hvertfall.
AnonymBruker Skrevet 30. november 2010 #4 Skrevet 30. november 2010 Takk for svar Synes Fairly light er gul nok, så da passer nok ikke natural light hvis den er gulere. Noen andre så vet?
Honesty Skrevet 30. november 2010 #5 Skrevet 30. november 2010 Natural Light er ikke gulere, men Golden Light er. Natural Light er nøytral, og det virket som om det var det Pupsilure også mente (korriger meg hvis jeg tar feil). Fargeskalaene hos Glo er: Beige (kald, ikke nøytral som hos Bare Minerals) Natural (nøytral) Golden (gultonet) Honey (gultonet, og med litt mer rødt enn golden. Mørkere enn de andre).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå