Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg holder på å bli gal! Endelig har han også blitt klar for barn. Vi sluttet på P-pilla i slutten av oktober.

Han har aldri vært noe særlig "aktiv" seksuelt. Vi har kanskje sex 3 ggr pr mnd normalt...og 2 av disse 3 gangene er det jeg som tar initiativ...også andre ganger men uten hell.

Nå - som vi skal prøve å få barn er det ikke noe bedre. Jeg føler at han spolerer mulighetene for oss ved å ikke prøve mer.

Han vet hvor viktig dette er (har sikkert snakket alt for mye om det, men har ventet så lenge på at han skulle bli klar og nå har jeg ikke lyst til at det skal gå evigheter bare fordi vi ikke prøvde engang)

Jeg vet seriøst ikke hva jeg skal gjøre. Jeg elsker kjæresten min. Han er det beste som noen gang har hendt meg...men hvorfor vil han ikke ha sex med meg??? :/

Han viser hver dag på mange måter at han elsker meg også...så er ikke redd for det..men vi skulle jo prøve å få barn sammen..og han gir oss ikek en sjanse :trist:

Noen som har det på samme måte?

Tips?

Setter pris på alle tilbakemeldinger.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Beklager - mente å si : han har jo aldri lyst til ¨å ha sex!

Og...jeg har EL i dag...kan det fortsatt være en mulighet om vi har sex i kveld? (om jeg får overtalt ham)

Skrevet

Ditt egg lever i 24 timer sånn omtrent, så det er absolutt sjanse hvis dere :sengekos: i dag :)

Har ikke noe tips til deg forøvrig, og er selv dritt lei av å høre folk si "hvis du bare slapper av og ikke tenker på det, daaaaaa blir du sikkert gravid", så det skal jeg i hvert fall ikke si til deg.

Eller... hvis du vet om noe han tenner maksimalt på, da er tiden for å oppfylle den drømmen hans akkurat i dag :gjeiper:

Skrevet

Ditt egg lever i 24 timer sånn omtrent, så det er absolutt sjanse hvis dere :sengekos: i dag :)

Har ikke noe tips til deg forøvrig, og er selv dritt lei av å høre folk si "hvis du bare slapper av og ikke tenker på det, daaaaaa blir du sikkert gravid", så det skal jeg i hvert fall ikke si til deg.

Eller... hvis du vet om noe han tenner maksimalt på, da er tiden for å oppfylle den drømmen hans akkurat i dag :gjeiper:

Skrevet

Kanksje han ikke er så klar for barn likevel?

Skrevet

Han har sagt at han er klar - men vil helst at det skal komme når det kommer. ingen stress...men med maks 3 ggr sex pr mnd skjer det trolig aldri!!

Takk for tilbakemeldinger.

Fikke melding av han:

"Skal vi legge oss tidlig og kose oss i kveld"

Ble glad da!! Håper det blir :sengekos: på oss!!!!

Skrevet

Hvis han alltid har vært lite interessert i sex, så er vel ikke problemet at han ikke har lyst på barn.

Kanskje dere bør snakke om sexlivet deres og heller finne ut hvordan han skal få mer lyst på sex, enn at det kun blir fokus på at dere gjør det for å lage barn. Mannfolk kan ofte få prestasjonsangst og mindre lyst på sex hvis de har prat om sykluser og eggløsing hengende over seg.

Må uansett si det høres litt merkelig ut at en ung (?) man skal ha så sjeldent lyst på sex. Kanskje han burde søke noen form for profesjonell hjelp?

Lykke til med prøvingen, håper dere lykkes raskt! :)

Skrevet

Hvis han alltid har vært lite interessert i sex, så er vel ikke problemet at han ikke har lyst på barn.

Kanskje dere bør snakke om sexlivet deres og heller finne ut hvordan han skal få mer lyst på sex, enn at det kun blir fokus på at dere gjør det for å lage barn. Mannfolk kan ofte få prestasjonsangst og mindre lyst på sex hvis de har prat om sykluser og eggløsing hengende over seg.

Må uansett si det høres litt merkelig ut at en ung (?) man skal ha så sjeldent lyst på sex. Kanskje han burde søke noen form for profesjonell hjelp?

Lykke til med prøvingen, håper dere lykkes raskt! :)

Tusen takk for svar. Jeg er 28 og han er 31 år - så ja, det virker merkelig at han ikke har mer lyst enn det han har vist hittil - bortsett fra det første halve året vi var sammen. DA var det MYE sex!!

Skrevet

Tja, om dere begge er enige om at dere vil ha barn, og det stort sett er du som tar initiativ til sex uansett, så kan du jo bare sørge for å legge det initiativet til eggløsning? Burde gjøre trikset det. Lite poeng, rent befruktningsmessig, å ha masse sex resten av måneden.

(Og husk på alle som blir gravide av å ha sex èn gang; det er nok fullt mulig å klare det med 3 ganger i måneden også.)

Skrevet

Tja, om dere begge er enige om at dere vil ha barn, og det stort sett er du som tar initiativ til sex uansett, så kan du jo bare sørge for å legge det initiativet til eggløsning? Burde gjøre trikset det. Lite poeng, rent befruktningsmessig, å ha masse sex resten av måneden.

(Og husk på alle som blir gravide av å ha sex èn gang; det er nok fullt mulig å klare det med 3 ganger i måneden også.)

Takk for oppmuntring og råd! Jeg skal sørge for det ja:) Ikke mase ellers i mnd :lur:

Håååper han ikke backer ut i dag. Da blir jeg skikkelig skuffa :sjenert:

Skrevet

Er det noen fin og "ikke turn off" måte å si til ham hvor mye det betyr at han stiller opp akkurat i dag? :fnise:

Skrevet

Når dere har sex, foregår dette på stort sett samme måte eller er dere flinke til å variere? Jeg tenker at det må jo være en grunn til at fyren ikke vil ha sex...kan det være han synes sex'en er for ensformig, at det kun er penetrering og ikke noe blowjobs/handjobs, osv? Det kan vel få hvem som helst til å miste tenningen litt...

Kan jo selvfølgelig være andre ting også, men verdt å tenke på:)

Skrevet

Når dere har sex, foregår dette på stort sett samme måte eller er dere flinke til å variere? Jeg tenker at det må jo være en grunn til at fyren ikke vil ha sex...kan det være han synes sex'en er for ensformig, at det kun er penetrering og ikke noe blowjobs/handjobs, osv? Det kan vel få hvem som helst til å miste tenningen litt...

Kan jo selvfølgelig være andre ting også, men verdt å tenke på:)

Vi ender ofte opp med det samme, men har variajon også..

Tror egentlig det ligger litt i at han er ofte urolig over ting - sliter litt psykisk på jobben og føler alltid at det er 1000 ting å gjøre. Slapper sjelden av for å si det sånn.

Dette er frustrerende for meg, som ikke er sånn i den hele tatt og jeg har virkelig prøvd å hjelpe, spørre om det er noe jeg gjør feil/kunne gjort annerledes etc...men han sier at alt er bra...men det er det jo ikke når han ikke har sexlyst! :/

Skrevet

Hvordan er lysten hans når han har ferie? Har han mer lyst når han da ikke nødvendigis trenger å tenke jobb, jobb, jobb?

Skrevet

Hvordan er lysten hans når han har ferie? Har han mer lyst når han da ikke nødvendigis trenger å tenke jobb, jobb, jobb?

Kanskje den er et lite hakk bedre da... vi hadde en del sex når vi var på ferie i sommer, men ikke sån vanligvis når vi er ute og reiser.

Skrevet

Hei du! :)

Endelig!

Det var jammen meg godt å lese at andre også har det på samme måte. Jeg blir så frustrert. Vi har vært "prøvere", siden sommeren men det nytter ikke når vi bare har sex sånn 1 gang hver periode.. Pøver å forklare at vi må ha sex litt oftere hvis vi skal ha klaff men neida!! Jeg blir så urolig lei meg hver mnd når jeg får negativ test.

Fekk du han med deg i går? :lur:

Hilsen ei som er superglad for at det fimnst andre i samme situasjon :klemmer:

Skrevet

Hei du! :)

Endelig!

Det var jammen meg godt å lese at andre også har det på samme måte. Jeg blir så frustrert. Vi har vært "prøvere", siden sommeren men det nytter ikke når vi bare har sex sånn 1 gang hver periode.. Pøver å forklare at vi må ha sex litt oftere hvis vi skal ha klaff men neida!! Jeg blir så urolig lei meg hver mnd når jeg får negativ test.

Fekk du han med deg i går? :lur:

Hilsen ei som er superglad for at det fimnst andre i samme situasjon :klemmer:

Heihei,

Jeg må si det samme: ENDELIG! noen i samme situasjon som meg!!

Fatter ikke hva som er "galt" med disse gutta som ikke vil ha sex???? Det er jo helt unormalt?

Uansett - jeg fikk han med meg i går :ler: - men EL testen (strimmel) var ikke positiv i går, selv om jeg var 100% sikker fordi jeg hadde alle sympomer på det - så krysser fingrene for at testen var feil og at jeg hadde EL. Vet ikke hvor pålitelige de er?

Jeg synes det er ufattelig slitsomt å måtte mase om sex og EL og viktigheten av dette hele tiden...er ikke du? Har dere alltid hatt det på denne måten mht sex?

Skrevet

Uansett - jeg fikk han med meg i går :ler: - men EL testen (strimmel) var ikke positiv i går, selv om jeg var 100% sikker fordi jeg hadde alle sympomer på det - så krysser fingrene for at testen var feil og at jeg hadde EL. Vet ikke hvor pålitelige de er?

Så bra! :) Symptomene på EL kommer gjerne før den faktisk skjer, men her er en liten oppmuntring: Sæd cellene kan overleve opptil 7 dager i sjeden og liggeger derfor kanskje nå å venter på egget som de skal befrukte :) Jeg krysser fingrene for dere ;)

Skrevet

Heihei,

Jeg må si det samme: ENDELIG! noen i samme situasjon som meg!!

Fatter ikke hva som er "galt" med disse gutta som ikke vil ha sex???? Det er jo helt unormalt?

Jeg synes det er ufattelig slitsomt å måtte mase om sex og EL og viktigheten av dette hele tiden...er ikke du? Har dere alltid hatt det på denne måten mht sex?

Nei det begriper ikke jeg heller. Godt å høre at du fekk han med deg i går ;)

Har eggløsning nå i disse dager jeg også så det blir spennende å se hva som skjer. Fekk svak strek i dag så tror det blir to like streker i morgen. La testen igjen på badet for at han skulel se den :lur: Er i vertfall slik det pleier å være.

Skrevet

Nei det begriper ikke jeg heller. Godt å høre at du fekk han med deg i går ;)

Jo det er liksom ikke noe vi skal mase om det. Trodde egentlig det kom til å være han som måtte mase på meg jeg men neida.

Vi har alltid hatt det sånn :tristbla:

Har eggløsning nå i disse dager jeg også så det blir spennende å se hva som skjer. Fekk svak strek i dag så tror det blir to like streker i morgen. La testen igjen på badet for at han skulel se den :lur: Er i vertfall slik det pleier å være.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...