Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Jeg har søkt på to Hudpleieskoler i Oslo.. Hudpleieakademiet og Norges hudpleieskole (Norges frisør og hudpleieskole).. Kom inn på begge og nå er jeg usikker på hvilken jeg skal velge...

Noen som har kjennskap til disse skolene? Tips, råd?

Og etter endt utdanning er det store problemer med å få seg jobb da?

X-fingrene for tips tilbake :jepp:

Endret av renesemee
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Å få seg jobb som hudpleier er ikke lett, sjansen for at du utdanner deg til arbeidsledighet er stor.

Tenk deg godt om!

Jeg gikk på hudpleieakademiet, helt greit egentlig. Men skulle ønske jeg hadde litt vett og valgt noe annet for det er virkelig vanskelig å få jobb.

Skrevet

Hei!

Jeg gikk ikke på noen av disse skolene, men på Beauty Hudpleieskole (ikke til å anbefale).

Ble ferdig utdannet i 2008, og det er ikke lett å få seg jobb. Ta deg en tur på finn.no feks. så skjønner du hva jeg mener. Av de 20 som gikk i klassen min er det vel 5-6 som gikk videre som hudpleiere.

Jeg angrer som mange andre at jeg valgte dette. Men dersom du brenner for hudpleie så bør du kjøre på. Hvis det bare er fordi du ikke vet hva du vil så ikke gjør det er mitt råd.

Likevel så er det ikke nødvendigvis bare hudpleierjobber du kan få, men jobb på parfymerier også. Det er veldig ettertraktet å ha en slik utdannelse der.

Masse lykke til!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...