Gå til innhold

Fjerne røyklukt

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heisan. Jeg trenger hjelp med ett lite prob. Jeg har bodd i en liten leil. i ca 2mnd tid, der forige leietaker røyket mye inne. Jeg har vasket ned hele leil. Luftet godt, og prøvd å sette ut kopper med edikk. Likevell vil ikke lukten forsvinne. Noen som har noen gode tips og råd?

Videoannonse
Annonse
Gjest Silvermist
Skrevet

Det skal fungere bra å vaske godt med salmiakk, og male over med isolasjonsmaling.

Skrevet

Vasket med salmiakk når jeg vasket ned hele leil. Men maling har jeg ikke prøvd. Hadde håpet å slipe det, men ser ut som det kansjke er eneste løsning. Takk.

Gjest Silvermist
Skrevet

Det er en kollega av meg som skal selge leiligheten sin hvor han har røykt som en skorstein i x-antall år som kom med tipset.

Hvis han kan fjerne røyklukten på den måten så kan alle det :ler:

Skrevet

Ja, men somsagt har jeg jo prøvd dette uten noe som helts resultat. Det har ikke blitt litt bedre engang :S Noen som har noen andre forslag?

Gjest Silvermist
Skrevet

Du har prøvd isolasjonsmalingen også?

Skrevet

Syns iallefall ikke det er rett at DU skal legge ut penger på maling fordi forrige leietaker røykte. Det er noe huseier bør ta seg av. Ellers har jeg ingen forslag.

Skrevet

Du har prøvd isolasjonsmalingen også?

Nei, det blir siste utvei, har lite lyst til å male ned hele leil. Men om ingenting annet funker blir det nok det. Hadde bare håpet å slippe både utgifter og styr med maling :/

Skrevet

Syns iallefall ikke det er rett at DU skal legge ut penger på maling fordi forrige leietaker røykte. Det er noe huseier bør ta seg av. Ellers har jeg ingen forslag.

Nei, men jeg føler ikke jeg kan kreve noe av huseier heller. Visste jo at det ble røyket er før meg, men trodde bare ikke det skulle sitte så jævlig igjen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...