Dularfullar Skrevet 30. november 2010 #1 Skrevet 30. november 2010 vi har gått rundt å tenkt litt på å kjøpe en bok til stemora til min samboer, men jeg aner ikke hva slags bok jeg skal få tak i. Vet ikke så mye om hennes interesser eller hobbyer, og det visste heller ikke min samboer noe spesielt om.. SÅ har dere noen tips til en god bok, kan være hva som helst.. reisebok, matbok, roman .... et eller annet.. Hun har passert 60, når jeg har vært på besøk så har de det utrolig pent hjemme, og det kan virke som om hun er interessert i interiør, pene gamle ting. Hun er en blanding av "Fin frue" og "normal frue" hehe litt ubestemsom beskrivelse, men de har alt hva de trenger og det er ikke mye de ønsker seg heller. Jeg tror de liker å reise, iallefall hun... glad i å lage mat... kanskje ikke det beste utgangspunktet for å få tips til en bok, men jeg prøver allikevel..
Gjest Spinell Skrevet 30. november 2010 #2 Skrevet 30. november 2010 (endret) Kanskje denne boken? Eller er hun blant de som blir fornærmet hvis hun får en kokebok? Eller denne? Endret 30. november 2010 av Spinell
Dularfullar Skrevet 30. november 2010 Forfatter #3 Skrevet 30. november 2010 Kanskje denne boken? Eller er hun blant de som blir fornærmet hvis hun får en kokebok? Eller denne? SYnes det var to veldig gode forslag jeg Tusen Takk!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå