Gå til innhold

omskjærte peniser

Fremhevede innlegg

Gjest Gorgonzola
Skrevet (endret)

:klø:

At noen synes det er pent betyr da vel ikke at de anser det som et must for å være vellykket.

Jo. Typisk kvinnelig logisk slutning: Vellykket=Pen og vice versa.

Endret av Gorgonzola
Videoannonse
Annonse
Gjest Sommertid
Skrevet

Liker begge deler.

Jeg henger litt på den at omskjærte er best, men det er jo bare fordi den jeg har hatt best sex med har vert omskjært så det er jo ikke en realistisk tanke :fnise:

Skrevet

Min kjære ble omskjært av medisinske årsaker for et halvt år siden. Angående skjønnhet, vil jeg si jeg fant den estetisk penere før omskjæringen - men peniser er uansett ikke det peneste jeg vet. Uansett; arrene er, etter 6 måneder, fremdeles veldig røde og bulkete.

Noe som du kanskje burde tenke mer på enn bare utseende derimot;

- min kjæres penis ble merkbart kortere etter omskjæringen. Det høres rart ut, men jeg mistenker at legene rett og slett fjernet litt for mye hud slik at den ikke har like store evner til å vokse som før.

- dersom du er vant til penetrering MED forhud, så husk at du må lære det helt på nytt. Vi slet lenge (sliter fremdeles) med at det plutselig krevdes mye mer jobb for å få den inn. Før kunne vi bare kjøre på, nå kreves det at jeg er meget våt samt at han fingrer meg først for å "vide ut" - ellers klarer han bare ikke å få den inn. Har ikke lenger skinnet å "gli på".

- Han hadde tidvis meget store smerter i en måneds tid, kunne stoppe midt på gata og skrike av smerte fordi boxeren gned mot penishodet. Jeg hadde totalforbud mot å ta på ham, for det minste tegn til opphisselse fra hans side gjorde utrolig vondt. Det hender fremdeles at han, når jeg suger eller stryker ham der nede, plutselig hyler til av smerte fordi han er altfor sensitiv. I tillegg hadde han en periode på 2-3 måneder der enhver orgasme ble etterfulgt av kraftige og ubehagelige kramper, dette ser heldigvis ut til å være i ferd med å gå over.

Hvordan noen kan finne på å gjøre dette mot seg selv frivillig er langt over min forstand, og enda verre at noen kan ønske sine barn et sånt smertehelvete som de første ukene etter omskjæringen er.

• Liker 2
Skrevet (endret)

Hm, ja, la meg moderere innlegget mitt.Hadde han vært omskjæret av medisinske grunner, eller av andre grunner som er utenfor hans kontroll (som omskjæring som barn, av religiøse årsaker), så ville jeg selvsagt ikke hatt noe problem med det. Men det er fullstendig unødvendig å fjerne forhuden kun fordi du tror det vil se bedre ut og fordi du tror jenter foretrekker det. De aller, aller fleste tenner på det som er naturlig, det er det som er meningen.

Endret av Airi
  • Liker 1
Gjest HunterLady
Skrevet

Jeg er mann og foretrekker at hun er omskjært. Synes det er mye penere.

Du vet at det er stor forskjell på å omskjære kvinner og menn? Hos kvinner fjerner de alt som kan gi nytelse (klitoris og indre skamlepper), mens hos mannen fjernes bare litt hud. Om du foretrekke dama di omskjært, så er d noe skjærende galt med deg.

Skrevet (endret)

Jeg var sammen med en amerikaner en gang i tiden som var omskjært (de fleste amerikanske guttebarn blir omskjært - men det visste kanskje de fleste). Han sverget at hvis han fikk sønner en gang i fremtiden skulle de ALDRI omskjæres. Rett og slett fordi penishodet blir herdet av gnikking i undertøy etc, og mister en del følelse.

Personlig syns jeg en omskjært penis kontra en med forhud ser ganske så like ut i erigert tilstand, og jeg liker også noe å dra i :lur: Når man er omskjært trenger man ofte masse styr med kremer, oljer o.l. når man onanerer, rett og slett fordi man ikke har noe å "nappe" i.

Ikke verken lukter det eller smaker annerledes heller.

Så bær din "pølsesnabb" med stolthet, unge mann! ;)

(det er forresten påfallende at de fleste her inne foretrekker hva som anses å være utenfor normalen)

Endret av Sobril
Skrevet

Bytte ut følsomhet med noe som "noen jenter synes er penere"? Hver sin lyst.. Jeg hadde ikke fjernet forhuden om jeg så hadde fått godt betalt for det, og er glad for at jeg er oppvokst i en kultur hvor også gutter stort sett får lov til å bestemme selv om de vil ha et intakt kjønnsorgan.

Skrevet

Du vet at det er stor forskjell på å omskjære kvinner og menn? Hos kvinner fjerner de alt som kan gi nytelse (klitoris og indre skamlepper), mens hos mannen fjernes bare litt hud. Om du foretrekke dama di omskjært, så er d noe skjærende galt med deg.

Jeg antar at dette var skrevet for å markere kvinners dårskap når man får seg til å snakke om estetiske behov i forbindelse med kjønnslemlestelse.

Du påstår at det er stor forskjell på å foreta omskjæring på jenter eller gutter og bagatelliserer omskjæring av gutter. Visste du at flere hundre, kanskje tusen guttebarn dør på verdensbasis hvert år på bakgrunn av komplikasjoner som kolbrann, infeksjoner etc. etter omskjæring? Og visste du at de fleste guttesbarn blir alvorlig traumatisert av smerten ved en slik omskjæring? Dessuten er det mange menn som har et dysfunksjonelt seksualliv etter at de ble omskåret som barn.

Jeg ville aldri finne på å bagatellisere kjønnslemlestelse av jentebarn. Men hvorfor føler du trang til å bagatellisere dødsfall og skader fysisk såvel som psykisk når det kommer til følger av omskjæring av guttebarn?

Jeg kan anbefale deg å se videoer på youtube av slik omskjæring av guttebarn. Jeg kan forsikre at du neppe vil bagatellisere dette når du får høre den lyden som et lite guttebarn gir fra seg når han er spent fast og blir pint igjennom dette. Vanligvis tar selve skjæringen 6 minutter. Det er 6 minutter med uutholdelig og vedvarende smerte. Alle kvinner med "sans for estetiske peniser" bør se en slik video.

• Liker 4
Skrevet

Jeg bryr meg i grunn ikke særlig om hvordan de ser ut ;)

Skrevet

Bare litt hud? Den huden er full av nerver som bidrar til nytelsen ved onani osv. Dessuten finnes det forskjellige typer kvinnelig omskjæring, en av dem blir regnet som sammenlignbar med den som utføres på gutter.

• Liker 3
Skrevet

Det finnes flere typer omskjæring, den som kan knyttes til islam og som er tillatt i islams 4 lovskoler heter sunna(h) omskjæring. Argumentene for denne omskjæring er skremmende lik tanken om en "pen omskjært en". Mannlig omskjæring er også sunna(h).

http://en.wikipedia.org/wiki/Sunnah

It is key to note, however, that it is only this first type which some of the scholars regarded as permissible or commendable, which is the clipping of the prepuce until the glans becomes visible, or less. This procedure is harmless and has no detrimental effects upon women, and is similar to the circumcision of men, as mentioned previously. Rather, some have even argued that there are some benefits to this procedure, as mentioned earlier, such as increase of sexual pleasure, prevention of unpleasant odors which result from foul secretions beneath the prepuce, and reduction of the incidence of urinary tract infections and infections affecting the reproductive system.

http://www.islamreligion.com/articles/442/

Vi er født med disse flikene av en grunn. Noen vil alltids finne en grunn til å tukle, vi som vet bedre kan si bastant NEI til begge med mindre det finnes medisinske grunner som tilsier at en omskjæring vil hjelpe vedkommende.

• Liker 3
Gjest Idamarte
Skrevet

NEI til omskjæring av religiøse eller tradisjonsrelaterte årsaker! Og iallfall på små barn som ikke selv kan si sin mening.

Om det er penere? Nææh, tror ikke det. Har hatt befatning med en, og falt ikke akkurat bakover i nesegrus beundring (mer enn overfor enhver annen :) ). Visste faktisk ikke helt hva jeg skulle gjøre med den...

• Liker 3
Gjest strykebrett
Skrevet

PENiser er fine uansett syns nå jeg da :) Det burde vært forbudt å skjære i dem med mindre det er absolutt nødvendig.

Gjest Omskåret
Skrevet

Hmm, jeg er en gutt på 20 år som har vært omskåret siden jeg var 10 år av medisinske årsaker. I 10 år gikk jeg rundt og var redd for at folk skulle se penisen min. Når jeg var 15 år fikk jeg meg kjæreste. Det gikk 1 år før jeg fortalte det til henne. Hun hadde aldri lagt merke til det, men det skal nevnes at jeg var hennes første. Vi var sammen i 3 år og det gikk 2 år før jeg begynte å prate med henne.

I løpet av de 2 årene hadde hun hadd sex med 4 andre, og fått seg ny kjæreste. Vi pratet om absolutt alt, og noe hun nevnte var at hun likte min omskårede penis mye mer enn de andre hun hadde vært med. Dette var en sinnsyk lettelse for meg, og har gitt meg en helt ny selvtillit. Hun fortalte at med meg, så var alltid penisen ren og pen, og smakte aldri noe, mens med den nye kjæresten hennes måtte hun av og til hive i dusjen før de skulle ha sex. Til og med etter de hadde dusjet følte hun at den aldri var helt ren og at det var hun som slikket av "skitten".

Jeg har nå en ny kjæreste, som sier mye av det samme. Det er likevel en ting jeg har problemer med, og det er at jeg har veldig vanskelig for å få orgasme av hand-jobs. Det går fint å runke selv, men når en kvinne gjør det er det ikke så enkelt. De få gangene det har gått, har jeg gått lang tid uten sex, og vært sinnsykt opphisset.

Nå har jeg prøvd å være så objektiv som mulig, så jeg håper det hjelper deg i avgjørelsen din. Tenk deg godt om da! :)

Skrevet

Har hørt at man får fra 5-10% mindre nytelse av sex og onanering med omskjært penis. Fordi huden på hodet blir tykkere.

Men aaner ikke om dette er sant? Noen som vet?

Skrevet

Nei,naturlig er best:D

Skrevet

Hun fortalte at med meg, så var alltid penisen ren og pen, og smakte aldri noe, mens med den nye kjæresten hennes måtte hun av og til hive i dusjen før de skulle ha sex. Til og med etter de hadde dusjet følte hun at den aldri var helt ren og at det var hun som slikket av "skitten".

Dette har ingenting med forhuden til hennes nye kjæreste å gjøre, men at han tydeligvis ikke vasker seg godt nok. Jeg sier igjen, det er IKKE mer hygienisk med en omskåret penis.

Skrevet

Unødvendig omskjæring er vel noe av det mest stupide jeg kan tenke meg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...