Gjest Gjest Skrevet 30. november 2010 #1 Skrevet 30. november 2010 Hva syntes egentlig kvinner om omskjærte peniser? Man leser jo stadig at flere og flere foretrekker en omskjært fordi det er mer renslig og fordi det ser bedre ut. Er dere enige i dette? Hilsen mann som vurderer å omskjære seg.
Gjest HunterLady Skrevet 30. november 2010 #2 Skrevet 30. november 2010 Det er penere ja. Men pikk som ikke er omskjært funker knall den også.
Antlers Skrevet 30. november 2010 #3 Skrevet 30. november 2010 Nei. Blir ikke julestemning uten nisselue, vet du Skulle da fint overlevd om partner måtte omskjæres av helsemessige årsaker, men pent synes jeg ikke det er. Så langt ifra. Naturlig er best. 2
Chiyo Skrevet 30. november 2010 #4 Skrevet 30. november 2010 Ja. Jeg syns det er mye penere. Men det er ikke slik at jeg leter etter en mann som er det.
Gjest Airi Skrevet 30. november 2010 #5 Skrevet 30. november 2010 Jeg liker absolutt naturlig best, og synes det er trist at du vurderer å omskjære degav estetiske grunner. Det er ikke noe galt med en omskjært penis, men det er da heller ikke noe galt med en naturlig penis med forhud. Det er sånn dere er skapt, og det er det en grunn til. 1
Gjest Iah Skrevet 30. november 2010 #6 Skrevet 30. november 2010 (endret) Hva syntes egentlig kvinner om omskjærte peniser? Man leser jo stadig at flere og flere foretrekker en omskjært fordi det er mer renslig og fordi det ser bedre ut. Er dere enige i dette? Hilsen mann som vurderer å omskjære seg. En omskjært penis er ikke mer renslig! Og nei, jeg foretrekker ikke peniser uten forhud. Jeg foretrekker den penisen som sitter på mannen jeg er glad i og kåt på. Med mindre det ligger medisinske årsaker bak ønsket om å fjerne forhuden synes jeg du skal la den være! Endret 30. november 2010 av Iah 1
Gjest Xelle Skrevet 30. november 2010 #7 Skrevet 30. november 2010 Liker også naturlig best. Det ser mer....naturlig ut =p 1
Gjest ~Aravis~ Skrevet 30. november 2010 #8 Skrevet 30. november 2010 Jeg synes det faktisk er mye mer pent uten.
AnonymBruker Skrevet 30. november 2010 #9 Skrevet 30. november 2010 Penere uten ja, men jeg velger ikke en penis over en annen fordi den ikke har forhud.
Tulling Skrevet 30. november 2010 #10 Skrevet 30. november 2010 Jeg syns man skal gjøre nøyaktig hva man selv vil, samme som at enkelte vil ha silikon. Jeg syns det ikke har noe å si om den er omskjert eller ikke rent estetisk. Har aldri vært med noen som faktisk HAR omskjært seg, så det med hygienen vet jeg ingenting om. Det er ikke SYNET av pikken som gir orgasme den er som regel gjemt ett sted under viktige øyeblikk Hvis du har spørsmål angående omskjæring tror jeg de du egentlig vil ha input fra er andre menn som har gjort det, og opplevelse før og etter. De har sansynligvis viktigere ting å fortelle deg enn vår synsing om utseendet. Hvis du er usikker, så lar du være og grubler litt videre. Dette er noe du eventuelt skal gjøre for deg selv, ikke for andre. Kvinner kan komme og gå. Pikken din har du med deg resten av livet
Vulpes Skrevet 30. november 2010 #11 Skrevet 30. november 2010 Jeg vet egentlig ikke, har bare sett det på bilder. Men jeg tror jeg foretrekker naturlig?
Imax Skrevet 30. november 2010 #12 Skrevet 30. november 2010 Utseende? Jeg gir filla i åssen den ser ut, for å si det sånn. Og tenker også naturlig er best. 1
Gjest Gjest Skrevet 30. november 2010 #13 Skrevet 30. november 2010 Forhuden din er en del av ditt seksuelle organ. http://www.norm-uk.org/circumcision_lost.html http://www.cirp.org/ Jeg håper du virkelig tenker deg om for selv om en av damene du skal havne i bingen med skulle synes det er penere så får du ingen stående ovasjon a`la "Åååå, for en liten gentleman, den har tatt av hatten for meg". Den hatten inneholder massevis av erogene soner. Hvorfor ødelegge seksuelorganet ditt når majoriteten av kvinner ikke kunne bry seg (forhuds)filla? 2
AnonymBruker Skrevet 30. november 2010 #14 Skrevet 30. november 2010 Jeg er mann og foretrekker at hun er omskjært. Synes det er mye penere. 4
AnonymBruker Skrevet 30. november 2010 #15 Skrevet 30. november 2010 Har ikke noe formening om det, er generelt glad i kuk, haha. Mannen min er omskjært av helsemessige årsaker, omskjærte seg i voksen alder. Kjenner ingen forskjell, men ting har blitt mye bedre for ham, og det er jo bra!
Jalp Skrevet 30. november 2010 #16 Skrevet 30. november 2010 Jeg synes det faktisk er mye mer pent uten. Omskjæring av guttebarn betraktes i økende grad som kjønnslemlestelse. Norsk legeråd ønsker å forby omskjæring av guttebarn på religiøst/ tradisjonelt grunnlag fordi mange får store problemer bl.a. av den betydelige smertetraumen som påføres og rent fysiske skader. Jeg skulle ønske at du kunne ta like klart avstand fra kjønnslemlestelse av gutter som du sikkert tar avstand fra kjønnslemlestelse av jentebarn. Med din holdning, bidrar du til at flere vil bli omskåret. 3
Wombat Skrevet 30. november 2010 #17 Skrevet 30. november 2010 Det er jo mye som er galt med en omskjært penis. Forhuden er følsom, men hjelper til med å beskytte penis mot gnagsår og gjør den mindre følsom etterhvert - så sexlivet blir faktisk mye dårligere for mannen etterpå. Med mindre det er noe fysisk galt med deg TS så burde du ikke gjøre noen ting med deg selv; kjønnslemlestelse er galt uansett kjønn. 2
waco Skrevet 30. november 2010 #18 Skrevet 30. november 2010 Jeg er mann og foretrekker at hun er omskjært. Synes det er mye penere. Hehe kjempebra! Som alle vet så er det jo ingen forskjell mellom å fjerne hudfolden over klitoris hos kvinner og å fjerne forhud over glansen hos menn!
Gjest Gorgonzola Skrevet 30. november 2010 #19 Skrevet 30. november 2010 Legger man KG-flertallet til grunn så er det altså slik at kvinner mener at et vellykket par består av en dame med silikoninnlegg og en mann som er omskåret. Hva menn og endel oppegående kvinner måtte mene om dette driter mitt påståtte flertall i.
AnonymBruker Skrevet 30. november 2010 #20 Skrevet 30. november 2010 Legger man KG-flertallet til grunn så er det altså slik at kvinner mener at et vellykket par består av en dame med silikoninnlegg og en mann som er omskåret. Hva menn og endel oppegående kvinner måtte mene om dette driter mitt påståtte flertall i. :klø: At noen synes det er pent betyr da vel ikke at de anser det som et must for å være vellykket.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå