AnonymBruker Skrevet 29. november 2010 #1 Skrevet 29. november 2010 Hei! Jeg skal på årets julebord ha på meg en relativt trang kjole. Det som er saken, er at jeg har fått en pølse på magen. Jeg har prøvd med Pierre Robert Hold-in strømpebukser, og det funker forsåvidt greit, men jeg må nok trekke inn magen litt, + at det blir en 'kant' under puppene der strømpebuksa slutter.. Dessuten har jeg en liten valk under hver pupp.. Så; finnes det noe som holder inn magen og få kjøpt? Helst noe som går opp helt under puppene. Noe korsett-liknende, bare at den må være relativt tynn, slik at det ikke synes under denne trange kjolen. Dette ble litt knotete, men håper dere skjønner
Porcelain Skrevet 30. november 2010 #2 Skrevet 30. november 2010 Ja, det finnes. Det spørs hvor mye hold-in du trenger. Lindex har f.eks noen strømpebukser med moderat hold-in som går helt opp til BH-en. De har også noen med "ekstrem" hold-in, men disse går bare rett over midjen. I tillegg får du (også på Lindex) kjøpt ulike typer hold-in truser f.eks . På Cubus hadde for noen år siden en "tynn-strømpebukse" -shorts med hold-in, som funka greit å ha under strømpebuksa. Vet ikke om den finnes lenger. Men dersom synes at pierre robert sin hold in var nesten perfekt tror jeg den med veldig høyt liv fra lindex kan funke greit. Litt usikker på om den bare finnes i svart eller om de har den i hudfarga og men.. (Nå høres det ut som om jeg reklamerer veldig for lindex, men jeg er avhengig av hold-in selv , og har funnet ut at der vet jeg hva jeg kjøper. De har merking på strømpebuksene som viser hvor stor grad av hold-in det er, noe som er veldig greit. )
sunnyside Skrevet 30. november 2010 #3 Skrevet 30. november 2010 Lindex har hudfarge også ja, jeg har kjøpt min der:)
Stellia Skrevet 30. november 2010 #4 Skrevet 30. november 2010 Kan ikke gå god for noe, men har hørt at Oroblu (i modellen Repos) fra Cubus er favoritten blant mange.
Brukernavn Skrevet 30. november 2010 #5 Skrevet 30. november 2010 Kjøpte en hold-inn-shorts på lindex. Den går til helt under puppene, og så langt ned at det ikke blir trusekant. Jeg prøvde mange forskjellige den dagen, og den fra Flexees (eller noe lignende) var den som var uten sammenligning alle best på hold-in!
AnonymBruker Skrevet 30. november 2010 #6 Skrevet 30. november 2010 Triumph har en hold inn-body, da slipper du kant under puppene. Funker supert, men er ganske dyr.
Gjest Tigress Skrevet 1. desember 2010 #7 Skrevet 1. desember 2010 Musklar. (Sorry, ikkje seriøs i dag, arbeidd for mykje)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå