Gå til innhold

KÅT HELE TIDEN! Jente 20

Gjest Camilla90

Anbefalte innlegg

Gjest Camilla90

Hei!

Jeg er en jente på 20 år, og jeg er kåt hele tiden! Det begynner å bli veldig slitsomt, for det dunker nedentil hele tiden.. Jeg tenker på sex hver gang jeg ser en attraktiv mann, hvordan det hadde vært å ligge med ham osv.. Det har faktisk gått så langt, at jeg nylig tok jakka mi over meg og onanerte på bussen.. Jeg kom til og med! Jeg har så lyst på lidenskapelig sex, hard sex!! Det hjelper ikke å onanere! Det har gått nesten to mnd siden sist jeg hadde sex med min tidligere samboer, men det er nå slutt mellom oss. Er det noen som har det samme problemet? Eller noen som vet hva jeg kan gjøre for å ikke være så kåt hele tiden?

Takk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Jentehumor

Det dempa litt med en vibrator, men enda mer å få seg et ligg eller to om dagen :P

Men som singel så kan det hjelpe litt med en vibrator for å unngå å bli kåt på upassende plasser :)

Endret av Jentehumor
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo bare deilig å være kåt! Men litt bedre om man har en partner, kanskje.

Skaff deg en elsker for uforpliktende sex, det er mitt råd. :)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Feelgood

Pussig med kåte jenter og busskjøring - jeg kjenner ei på din alder som også onanerte på bussen da hun hadde en kåt periode. Er det en slags trang til ekshibisjonisme eller det kanskje deilig med duringa og skumpinga i setet?

For øvrig synes jeg det er helt ok (og pirrende) at dere gjør det, ingen som trenger å ane noe om hva dere driver med under jakka som ligger i fanget...

Jeg synes det er langt verre med gutter/menn som ronker på buss eller offentlige steder, det tror jeg de fleste vil spares for!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

He he skjønner at jeg har vært på feil buss til feil tidspunkt :-) Hadde sikkert vært litt spennende å se på ei som gjør det på bussen :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Camilla90

He he.. Det var vel mer det at jeg var så kåt at jeg ikke klarte å holde meg. Men man kan jo bli litt kåt av vibreringen fra motoren til bussen:) Jeg synes egentlig det er litt slitsomt å være så kåt hele tiden. Det er ikke bare en periode. Jeg har vært det lenge..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hardgutt :)

He he.. Det var vel mer det at jeg var så kåt at jeg ikke klarte å holde meg. Men man kan jo bli litt kåt av vibreringen fra motoren til bussen:) Jeg synes egentlig det er litt slitsomt å være så kåt hele tiden. Det er ikke bare en periode. Jeg har vært det lenge..

Er du kåt nå? Vi har samme problem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hva med et skikkelig knull om dagen?!

Bare ring meg : 999999999

Det var ni 9-tall ... skal det ikke bare være åtte i et tlf/mob-nr?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vibreringen fra motoren er ikke til å kimse av :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har også samme "problem". men mitt er så ille at jeg ikke får sove om nettene :/ meg og sambo har sex alt fra 1-2 ganger om dagen, men det er absolutt ikke nok i mitt tilfelle. Har fått en legetime på det, begynner å bli utrolig irriterende når det går utover nattesøvnen min.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

BUHUUUHUHUHUHUUUUUUUUU :tristbla: Jeg er aldri kåt jeg, heller ikke våt (seff) selv om jeg har sinnsykt lyst til å bli det. Jeg misunner deg til tusen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hadde en liknende periode for en stund tilbake, nettopp slutt med en fyr etter 2 år.. ble stusselig og skikkelig frustrerende og ikke få tilfredsstillelse lenger..

jeg bodde så og si på rommet mitt og onanerte maaange ganger daglig.. til etter 3 mnd tid etter å ha vært desperat lenge så fikk jeg meg noe, alt ble bare rart og det jeg hadde sett frem til så lenge ble en skuffelse.. i tilegg fikk jeg det svart på hvitt at onanering bare gjør deg enda kåtere:/ gikk heldigvis over tilslutt:P

lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest 88gutten

[quote name=Hardgutt :)' date='01 desember 2010 - 03:45' timestamp='1291171529' post='8639069]

Er du kåt nå? Vi har samme problem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...