Tine HS Skrevet 29. november 2010 #1 Skrevet 29. november 2010 Jeg skal handle nytt tv neste uke, og nå trenger jeg hjelp! Vil ha et som er 42", 46" eller 50" tommer! Dette tv skal utenom vanlig tv titting brukes til spilling (Xbox, COD, Rockband osv) og filmer! (Skal senere kjøpe hjemmekinoanlegg) VIKTIG: Det MÅ ha: * Være mellom 42, 46 eller 50 tommer. * Veldig klare & tydelige bilder. Klare, fine og riktige, skikkelige farger. * Kjempe bra og klar lyd. * Kjempe til spilling . (Xbox - Cod, Rockband osv) og filmer (med tanke på at jeg som sagt senere skal kjøpe et bra hjemmekinoanlegg) * Og til under 10.000 kr! Har dere link til tven så er det også fint:) Jeg trenger hjeeelp =) Takker på forhånd til de som kan hjelpe meg med dette... Klem fra meg
Henkie Skrevet 29. november 2010 #2 Skrevet 29. november 2010 Jeg skal handle nytt tv neste uke, og nå trenger jeg hjelp! Vil ha et som er 42", 46" eller 50" tommer! Dette tv skal utenom vanlig tv titting brukes til spilling (Xbox, COD, Rockband osv) og filmer! (Skal senere kjøpe hjemmekinoanlegg) VIKTIG: Det MÅ ha: * Være mellom 42, 46 eller 50 tommer. * Veldig klare & tydelige bilder. Klare, fine og riktige, skikkelige farger. * Kjempe bra og klar lyd. * Kjempe til spilling . (Xbox - Cod, Rockband osv) og filmer (med tanke på at jeg som sagt senere skal kjøpe et bra hjemmekinoanlegg) * Og til under 10.000 kr! Har dere link til tven så er det også fint:) Jeg trenger hjeeelp =) Takker på forhånd til de som kan hjelpe meg med dette... Klem fra meg Denne?
minienthe Skrevet 30. november 2010 #3 Skrevet 30. november 2010 halvdelen har denne og er veldig fornøyd. er koblet opp mot ymse datautstyr, servere, spillkonsoller og fandens oldemor. personlig liker jeg også bildekvaliteten veldig godt, den har hittil taklet alt av skjermbilder jeg har dyttet inn til den, inkludert en del fotofremvisninger som krever en god skjerm.
Wonders Skrevet 7. desember 2010 #4 Skrevet 7. desember 2010 Vi har led 32' på soverommet, fra Samsung. Helt grei. Betalte 8000 kr. Anbefaler 6-serien, pga ditt budsjett
Wonders Skrevet 7. desember 2010 #5 Skrevet 7. desember 2010 (endret) Vi har led 32' på soverommet, fra Samsung. Helt grei. Betalte 8000 kr. Kanskje du ender opp med 6-serien, pga ditt budsjett. Hadde heller spandert på meg 1,900 kr til, og fått bedre tv med mulighet til å koble til internet. Da kan du se youtube, facebook, twitter, google maps ( + masse andre samsung apps) http://www.mpx.no/k/ki.aspx?sku=598006 Du kobler tv'n til internet med nettverkskabel eller trådløst (må kjøpe samsung wlan dongle som tilleggsutstyr) Bruker youtube ofte på tv'n, og dette er veldig bra. Endret 7. desember 2010 av Wonders
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå